יום ראשון, 3 בפברואר 2019

חדש (ובריא!) על המדף

את חבילת המוצרים שתראו בפוסט הזה שקיבלתי לסקירה, התרגשתי מאוד לפתוח. חבילה של מוצרי בריאות, גם בגזרת האוכל וגם בגזרת המתוקים/חטיפים עשויים מהרכיבים הטובים ביותר של חברות שאני נוהגת להכניס לבית שלי באופן קבוע.


השדה


חברת השדה המייצרת ומשווקת מוצרי מזון אורגניים, השיקה פסטות אורגניות מקמח כוסמין מלא עשויות מרכיבים אורגניים בלבד. המשמעות היא שהפסטות נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים מאלכותיים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית. פסטות הכוסמין החדשות, האחת פסטה כוסמין אורגנית עם ספירולינה, והשניה פסטה כוסמין אורגנית עם תרד ועגבניות טעימות להפליא, דורשות בישול סטנדרטי של 9-12 דקות בלבד, ואם תצוותו להן רוטב עגבניות בייתי טרי וטעים, כמה עלי בזיליקום טריים ומעט פרמז'ן מגורד (ללא טבעוניים/רגישים ללקטוז שבינינו), הרי לכם מנה מושלמת, משביעה ובריאה.  

מחיר מומלץ לצרכן ליחידה: 19.90 שקלים ושימו לב למבצעי חודש פברואר שבמהלכו יערך מבצע "חגיגות כוסמין" מבית מותג השדה ובו אם קונים שני פריטים ממבחר מוצרי הכוסמין, מקבלו 50% הנחה על המוצר השני הזול מביניהם.

 
את הגליליות הללו, לא יכולתי להפסיק לאכול. מדובר באחד החטיפים הכי טעימים (ובריאים!) שקיימים על המדף. גליליות מקמח כוסמין מלא אורגני במילוי קרם חרובים, שגם הילדים שלי נשנשו וביקשו מהן עוד ועוד. קריספיות מבחוץ, רכות ומענגות מבפנים, ונותר רק להצטער שהן לא מיוצרות בחבילות גדולות פי 2 כי הן מתחסלות בשניה הראשונה שפותחים את השקית. קמח הכוסמין ממנו מיוצרות הגליליות עשיר בחלבון, ויטמינים ומינרלים ומילוי הקרם חרובים מהווה אלטרנטיבה בריאה יותר למילויים הנפוצים בשוק העשויים מקקאו וסוכר מולבן. לאבקת חרובים רמה נמוכה של שומן ביחס לאבקת קקאו והיא גם אינה מכילה קפאין כך שהיא ללא ספק בחירה בריאה יותר, במיוחד לילדים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים ליחידה, וגם מוצר זה משתתף במבצע של "חגיגת כוסמין" מבית השדה במהלך חודש פברואר. 


VEGA


חברת וגה מוצרים טבעוניים משיקה את סוכריות קוצ'יקו, שהן סוכריות על מקל אורגניות בארבעה טעמים של: אננס-תפוז, תפוח פוג'י, אוכמניות-לימון ורימון-אוכמניות. מדובר בסוכריות הראשונות בעולם שהן אורגניות וללא סוכר, עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל שלא מן הטבע וללא חומרים משמרים וממתיקים מלאכותיים. מקור הצבעים בסוכריות מגיע מצמחים כמו: צנונית, תפוח, דומדמניות שחורות, גזר, דלעת, כורכום, כרוב סגול ועוד. הסוכריות מכילות גם סיבי טפיוקה הממתיקים אותן באופן טבעי והן מהוות מקור לסיבים תזונתיים (5 גרם סיבים תזונתיים בכל סוכריה). צליאקים ורגישים לגלוטן ישמחו לגלות גם שמדובר בסוכריות ללא גלוטן, וכמובן שסוכרתיים ושוחרי בריאות גם הם יכולים ליהנות מממתק טעים וללא רגשות אשם. בן הארבע וחצי שלי, שאוהב כל כך סוכריות על מקל, טעם את כל הטעמים וממש לא הבחין בעובדה שמדובר בסוכריות ללא סוכר ומהסוג הכי בריא שיש.

מחיר מומלץ לצרכן: 20.90 שקלים לאריזה עם 10 סוכריות על מקל בתוכה. 



בחודשים האחרונים אני נמנעת כמה שיותר ממוצרי חלב ומעדיפה את התחליפים הטבעוניים על פני אלה המכילים מוצרים מן החי. Vego, שוקולד הז'נדויה הטבעוני החדש, הוא שוקולד טעים כל כך, המשלב בתוכו אגוזי לוז שלמים, ממרח אגוזי לוז וחמאת קקאו. הוא עדין, נימוח ומתקתק ודומה בטעמו לשוקולד חלב. הוא אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית, כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים והקקאו, הוניל והסוכר שבשוקולד נרכשים מפרויקטים מפוקחים סחר הוגן. גם כאן, בן ה - 4 וחצי טעם והתלהב לא פחות מאמא שלו, לא הבחין בעובדה שמדובר בתחליף טעים מאוד לשוקולד הקלאסי, המוכר והרגיל שהוא אוהב, ועבורי, בתור מי שנמנעת מלקטוז ומממוצרי מהחי, מדובר בקינוח מפנק של ממש. 

מחיר מומלץ לחפיסה של 150 גרם: 19.90 שקלים.

את כל מוצרי "השדה" ו - "VEGA" ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)