יום ראשון, 3 במרץ 2019

כריכי הטונה הכי טעימים שיש!

אחת מההנאות הקטנות שלי הן כריכים קטנים, צבעוניים ומלאים בבריאות. עבורי, ההתעסקות באוכל היא קודם כל כיף והנאה וכשקיבלתי לידי את שלישיית קופסאות השימורים מסדרת "סטארקיסט לייט" של טונה סטארקיסט, ידעתי מיד שהם חייבים להשתלב בתוך הכריכים הטעימים שלי. 


השלישיה החדשה מגיעה ב - 3 טעמים שונים: לימון - פלפל חריף, עשבי תיבול וטבעי ולמי שלא יודע, טונה הינו מקור מצוין לחלבון איכותי, ובסדרה החדשה הקלוריות לא עולות על 125 לקופסא, ככה שהזלילה יכולה להיות רגועה וללא רגשות אשם. 

בתמונה העליונה: סטארקיסט לייט עם עשבי תיבול, בתמונה התחתונה: סטארקיסט לייט טבעי


את הטונה בטעם טבעי ציוותתי ללחם מקמח מלא עם ממרח אבוקדו טרי ועגבניות שרי חתוכות לרבעים. תיבלתי מעל במעט פלפל שחור גרוס ומלח ים.


כריך נוסף שהכנתי מהטונה בטעם טבעי הינו כריך מלחם מקמח מלא עם ממרח חצילים בייתי שהכנתי יום קודם ופלפל קלוי מוחמץ שאני נוהגת להכין אחת לשבוע שכן זהו המעדן האהוב עליי בעולם כולו! גם כאן תיבלתי במעט מלח ופלפל. 


את הטונה עם עשבי התיבול ציוותתי ללחם מקמח מלא, ממרח מיונז ומעט עלי תימין טריים שקטפתי מאדנית התבלינים החדשה שלי! הטעם של התבלינים מאוד מעודן ולטעמי זהו שדרוג מוצלח לכל מי שרוצה לצאת קצת מהטעם של הטונה הקלאסית.


את הטונה בטעם לימון ופלפל חריף לא העזתי לטעום! אני מאוד אוהבת טעמי לימון בטונה (ומכינה מצויין קציצות טונה לימוניות שהילדים שלי מלקקים את האצבעות בכל פעם שאני מכינה אותן), אבל עניין הפלפל חריף מאוד מרתיע אותי שכן אני לא אוהבת חריף כלל וכלל. אך למי שלא מפחד מחריף, אין לי ספק שמדובר בשילוב מנצח, והנ"ל יעבור נהדר עם פסטה טריה, שמן זית, עגבניות שרי, זיתי קלמטה ומעט עלי טימין טריים. 


כל התענוג של סדרת סטארקיסט לייט החדשה מגיע בגרסת ה - 4% שומן לקופסא ו - 20 ג' חלבון (נוסף ל - 125 קלוריות) ככה שמדובר במעדן דיאאטי ומשביע, שיעניק לכם גם בוסט של חלבון בריא לגוף וכמובן גם טעם!

מחיר מומלץ לצרכן: 6.90-7.90 שקלים ל - 140 גרם טונה בקופסא, וניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובנקודות המכיר הפרטיות. 

בתאבון,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)