יום שני, 21 בינואר 2019

המלצה על סרט: "הנסיכה איימי"

אמנם הנסיכה הפרטית שלי רק בת שנה וחצי, אבל יש לי גם נסיך בבית, בן 4 וחצי, שלא חולם על נסיכות, אבל כן אוהב לצפות בסרטים חדשים שיוצאים לקולנוע, ומרותק לכל מה שקשור לתכני ילדים ואנימציה.
אז ביום שישי האחרון קפצנו הוא ואני לסינמה סיטי בגלילות, כדי לצפות בהקרנת בכורה לסרט החדש מבית פילמהאוס - "הנסיכה איימי" בדיבוב לעברית. 

התמונה לקוחה מתוך האתר של סינמה סיטי

העלילה מספרת על הנסיכה איימי שיש לה כשרון סודי - היא היחידה בממלכה שיודעת לדבר עם הסוסים שבארווה שלה. יש לה חיים מושלמים, בטירה המלכותית, בחיק משפחתה ועם הסוסים אותם היא כה אוהבת. החיים שלה משתנים ביום שבת דודתה זאנה מגיעה להתארח בטירה המלכותית, מי שמתגלה בהמשך הסרט כבת דודה קנאית ושתלטנית ותנסה להרוס לאיימי את הסיכוי להפוך לנסיכה רשמית והופכה את חייה של איימי לגיהנום. 

זהו סרט קטן וחמוד, באורך של 75 דקות, שמתאים לילדים בגילאי 4-10 לטעמי, בנות יתחברו הרבה יותר לסרט, אך בנים בגילאים צעירים מ - 10, יוכלו גם להנות לא פחות! הסרט מדובב לעברית, כך שלא תתקלו בקשיי שפה או הבנת התרגום (במידה ומדובר בילדים שלא יודעים עדיין קרוא וכתוב). 

כאן ממש תוכלו גם לקבל הצצה לטריילר של הסרט: "הנסיכה איימי" 

פנקו את עצמכם בפופקורן ומשקה טעים, פנו לעצמכם שעתיים של איכות עם המתוקים שלכם, ולכו להתענג על הסרט המתוק הזה, שיגרום אפילו לאמהות שבינכן, לרצות להיות נסיכות לפחות ליום אחד. 

תהנו!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)