יום שני, 14 בינואר 2019

הכירו את "קולדי" - החתול הכי מתוק על המדף מבית כצט.

כבר יותר מידי ימים שקר פה אצלנו, הילדים מנוזלים, משתעלים, ועושה רושם שגם אני בדרך לשם... 
מספיקה הצצה חטופה לגן של הילדים בבוקר, כדי להבין שבחורף ההתקררות לא פוסחת על אף ילד. כולם בדיוק באותו מצב, עם אף מטפטף וממחטות נייר מבצבצות מבעד הכיסים. 
חברת הפארמה "כצט" הרחיבה את סדרת הטפטפים לפעוטות שלה והשיקה לאחרונה את "טפטפים קולדי", משחה למריחה על חזה, גב, וצוואר התינוק והילדים, המסייעת בהקלה על תופעות הצינון והשיעול של תינוקות ופעוטות מגיל 3 חודשים. 


המשחה מכילה חומרים טבעיים בשילוב מיוחד של שמני אקליפטוס העוזרים בטיפול במערכת הנשימה ומסייעים בהקלה בהצטננות גודש וליחה, שמן מנטה שעוזר לטפל בנזלת, מטהר את הנשימה, מחטא ומעורר סירקולציה, וחוחובה בתוספת ויטמין E ואלוורה המסייעים בטיפול האזור המגורה והסדוק סביב האף וחודרים בקלות לשכבות הפנימיות של העור מבלי להשאיר תחושה שומנית. 


המוצר נטול פרבנים ו - SLS והוא מוצר משלים נהדר וטבעי, המסייע בהקלה על מרבית תופעות השיעול והצינון תודות לתרכובת החומרים הטבעיים הטבעיים הנמצאת בו, שגם נבדקה ונמצאה מתאימה לעור רגיש והיפואלרגני. 
מומלץ למרוח כמות קטנה מהמוצר ולעסות בעדינות את אזור החזה, הגב והצוואר עד לספיגה בעור. הריח מאוד נעים, והאריזה שובת לב כפי שוודאי שמתם לב.

מחיר "טפטפים קולדי": 39.90 שקלים. 


בסדרת "טפטפים" תמצאו גם מוצרים נוספים שיסייעו לקטנטנים שלכם לעבור את החורף בשלום:

"טפטפים אפג'ל", המגיע בשפופרת ג'ל עדין למריחה, ומסייע להקלה מיידית על יובש ואדמומיות סביב האף אצל תינוקות וילדים. הוא מכיל בתוכו תערובת ייחודית של שמני אקליפטוס, הדס, מנטה, ויטמין E ואלוורה, ואינו מכיל חומרים משמרים, SLS ופרבנים. מחירו: 14.90 שקלים.


"טפטפים שמנים לרענון הנשימה", שמנים ארומטיים לרענון הנשימה, לטפטוף בסביבת הפעוט והילד, על ממחטת נייר או בצלוחיות מכשיר אדים מתאים. אני באופן אישי מטפטפת טיפה אחת בכל אחת מארבע קצוות המיטה ונהנית גם בעצמי מהניחוח הנפלא של תרכובת שמני האקליפטוס והמנטול המרעננים. מחיר: 24.90 שקלים.


"טפטפים מגבונים רכים לאף", מגבונים רכים במיוחד המכילים תערובת שמנים לניקוי האף, היפואלרגנים, נטולי SLS ופראבנים ובמגע עדין ומלטף. המגבונים הללו הם פתרון נהדר לניקוי מהיר של אף התינוק או הילד המשלב בתוכו גם טיפול של ממש. הם מגיעים בחבילה של 30 יחידות וחשוב לסגור את מכסה האריזה היטב לאחר הפתיחה, כדי למנוע את התייבשות יתר המגבונים. מחירם: 12.90 שקלים.


טיפ ממני: אם בא לכם לפנק אמא לפעוט/ה או לילד/ה יקר, רכשו עבורם את ארבעת המוצרים מהסדרה, ולא רק שתגרמו לחורף שלהם לעבור בקלות, אלא גם תזכו לאלפי תודות ותשבוחות על המתנה הגאונית שלא הרבה יותר חושבים עליה!


את כל מוצרי "טפטפים" ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.

חורף נעים ובריא!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)