יום שבת, 1 בדצמבר 2018

אביזרי מטבח שאתם חייבים לעצמכם בחנוכה הקרוב

נר ראשון של חנוכה מחר, וזאת הזדמנות טובה להתוודות בפניכם על כך שאני אוהבת את החגים. אם יש חג אהוב יותר מכולם, הוא חג השמן הידוע גם כחג החנוכה כאמור, ולמרות שבסופו אנחנו נראים בעצמנו כמו סופגניה אחת גדולה, שמנה ומטוגנת, יש בו גם כמה מנהגים יפים ומרגשים.
את חנוכיית הכסף שלי מירקתי והברקתי השבוע, מצרכים לסופגניות האשל הידועות של אמא שלי קניתי, ואפילו הצטיידתי בשק תפוחי אדמה כי להכין את הלביבות המסורתיות. אני מתכננת לארח בקטנה ולהזמין כמה חברים להדלקת הנרות ובשביל שאהיה מאורגנת כמו שצריך, ארגנתי לכם המלצה זריזה מהחנות "פעמית סטור" של כמה מוצרים שיהפכו גם לכם את האירוח לקל ונעים יותר. 

מלקחיים לטיגון:


פריט חובה עבור כל חובבי האפיה והבישול, בייחוד לכל מי שמתכנן לטגן סופגניות ולביבות עבור האורחים או ככה סתם עבור המשפחה. המלקחיים מאפשרים אחיזה נוחה וקלה של טוגנים, גם עבור הבשלן המתחיל. מחירם: 11.90 שקלים.

תבניות אפיה מנייר:


מגוון רחב של תבניות אפייה מנייר, מהמחלקה החדשה ברשת, יעזרו לכם להכין את העוגות הכי יפות, הכי מקושטות והכי טעימות. העיצובים רבים והם מגיעים בגדלים שונים כדי שתוכלו להכין איזה קינוח שרק תחפצו בו - גם אפוי וגם קר. אני אגב, מתכננת לאפות את עוגת השוקולד-קפה-קוקוס המסורתית שלי, זו שאני מכינה תמיד בכל הדלקת נרות אצלי בבית. מחירם: החל מ - 0.80 שקלים ועד ל - 12.90 שקלים. 

פרט נוסף שחשוב שתדעו: רשת "פעמית סטור" מחזקת את פעילות החטיבה הירוקה שלה בתחום הכלים המתכלים והיא רוכשת את הפעילות של חברת רעיונות ירוקים, מה שאומר שתוכלו למצוא בחנות מגוון של מוצרים חד פעמיים מתכלים ואקולוגיים שיעזרו לשמור על הסביבה. שאפו!

את המוצרים בפוסט זה תוכלו למצוא ברשת חנויות "פעמית סטור" הפזורות ברחבי הארץ. 

חג שמח!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)