יום שני, 26 בנובמבר 2018

המלצה למופע חנוכה - "קרקס גיבורי על 2" - מחזירים את האור

החופש הגדול מרגיש כאילו רק עכשיו נגמר והנה אנחנו בפתחו של חג חנוכה. שבוע שלם של חופש שבו ההורים מחפשים פעם נוספת תעסוקה לילדים, מופעים, סרטים, הצגות או כל פעילות אחרת שתתן להם כמה רגעים של שקט. 
השבוע לקחתי את מיכאל שלי למופע החדש "קרקס גיבורי על 2" - מחזירים את האור מבית היוצר של קרקס פלורנטין בכפר הירוק, מופע לכל המשפחה שלא רק הילדים יהנו ממנו, אלא גם ההורים היקרים.


המופע החדש שעולה בחנוכה הקרוב כולל בתוכו אקרובטיקה בבריכת מים, מופעי אור, קטעי קרקס, וידאו ועוד, וכל זה עם אקרובטים מדהימים שחלקם הגיעו לארץ הישר מצרפת, אוקראינה וקירגיסטן. 

סיפור המסגרת של מופע הקרקס החדש עוסק בגיבורי על אקרובטיים שיוצאים למסע להביס את הרשע ולהציל את העולם. הגיבורים יעשו הכל כדי להחזיר את האור ולגרום לנו לראות את הטוב שבכל אחד מאיתנו. 


במופע תראו בין השאר טיפוס על עמודים גבוהים, הליכה על חבל בגובה רב, ריחוף ואקרובטיקה באוויר, לוליינות בתוך אמבט ענק, טיפוס ושיווי משקל על גלילים ועוד תרגילי לוליינות עוצרי נשימה בהחלט.
אגב, חשוב לי לציין שאין ליצנים במופע הזה, דבר שיכול לגרום לבהלה בקרב ילדים (ואני אפילו מכירה כמה מבוגרים שמפחדים מליצנים), ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שהמופע "נקי" מדמויות מפחידות או מרתיעות.


במסגרת המופע יפעיל הקרקס מתחם פעילות חוויתי לילדים: פינות צילום ותחפושות של גיבורי העל, דוכני אוכל קרקסי כמו "שיערות סבתא", פופקורן, ברד ועוד. 

המופע יתקיים באוהל קרקס פלורנטין המחודש במהלך חופשת חנוכה, בתאריכים: 1-15/12/18באווירה קסומה ומהפנטת המתאימה לחג האור, האש והגיבורים. החניה בחינם והאווירה מובטחת!

מחירים: החל מ - 71 שקלים (מקומות לא מסומנים) למופע במשך 80 דקות (הכוללות גם הפסקה קצרה באמצע), בבימויו של ניר דב קפלן. 

לקבלת פרטים נוספים ורכישת כרטיסים ניתן להכנס לאתר הקרקס:

חג חנוכה שמח ותהנו!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)