יום שני, 5 בנובמבר 2018

הפרסטי הראשון של אביגיל

כולם חושבים שבילד השני הכל הולך הרבה יותר בקלות, החל מעניין השינה, הגמילה מתמ"ל  מחיתולים וכן, גם צחצוח השיניים. מסתבר, שכולם (כמעט!) טועים. אצל כל ילד הדברים הם אחרת, ואביגיל הקטנה שלי לדוגמא, ממש לא אוהבת לצחצח שיניים, בניגוד לאחיה הגדול. כל צחצוח הופך למאבק מולה, כעס ועצבים מה שמוביל לצחצוח לקוי ביותר. עד שקיבלתי את טפטפים פרסטי...


חברת הפארמה "כצט" השיקה את טפטפים פרסטי ממש לאחרונה והיא מיועדת בדיוק להורים כמוני בדיוק, שרוצים לצחצח לקטנטנים שלהם את השיניים בנעימים תוך שמירה על היגינה מלאה ונקיון הפה באופן מושלם. 

המוצר מגיע בשני חלקים: טיפות פרסטי ואצבעון רב פעמי לניקוי שיניים מהשן הראשונה. 


הטיפות של פרסטי מכילות קסיליטול שהוא ממתקי טבעי שמגיע מסיבי קליפת גזע העץ, אינו מתפרק כמו סוכר ולכן הוא מסייע בשמירת החומציות הניטרלית של הפה. בנוסף, הוא מונע מהבקטריה להידבק לשיניים ובכך מגן על השן מיצירת חורים ועששת. הם נטולי פרבנים, SLS או פלואוריד. ניתן להשתמש בטיפות של פירסטי כבר מגיל שלושה חודשים והוא מותאם בטעמו לחך של הפעוטות. 


האצבעון המיוחד שמגיע באריזה, היגייני ונוח לשימוש, הוא עשוי סיליקון ומתלבש על אצבע ההורה באופן מושלם. יש לו סיבים דקים ועדינים וניתן להגיע איתו לכל חלל הפה של התינוק בקלות יתר. 


טפטפים פרסטי הוא פתרון אידיאלי, מהיר ונוח לכל הורה שרוצה למקסם את פעולת צחצוח השיניים של הפעוט שלו ואצלי זה עובד כמו קסם! מומלץ בחום לכל ההורים המתוסכלים למיניהם... וגם סתם למי שרוצה לפנק :)  


מחירו טפטפים פרסטי: 29.90 שקלים לשפופרת 20 מ"ל ולאצבעון רב פעמי. ניתן להשיג אותו ברשתות הפארק ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)