יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

MINISO פותחת סניף שני בקניון "עיר ימים" בנתניה וממש כדאי לכם לבקר שם!

את הבוקר הראשון של חופשת סוכות העברתי בנעימים בחנות החדשה של ענקית העיצוב היפנית MINISO, בקניון "עיר ימים בנתניה". הסניף החדש, שמתפרש על פני שטח של 250 מ"ר והושקעו בו כ - 1.5 מליון שקלים, שונה מזה התל אביבי, שסקרתי פה בבלוג לפני כחודשיים. 
ראשית, מחלקת הצעצועים החדשה שנפתחה בסניף, כוללת מגוון גדול של כ - 150 צעצועים לילדים בהם: מכוניות, בובות, צעצועי הרכבה, צעצועי עץ איכותיים, פאזלים תלת מימד, ערכות בצק ליצירה ועוד. רוב המוצרים מיועדים לגילאי 3 ומעלה, אך ישנם גם צעצועים המתאימים לתינוקות מגיל 0. בהמשך צפויים להגיע עוד עשרות דגמים חדשים וכמובן שכל הצעצועים עומדים בסטנדרטים בינלאומיים ונבדקו ואושרו על ידי מכון התקנים הישראלי. מרבית המוצרים בעלות של 10-29 שקלים כנהוג במותג לשמור על מחירים נמוכים יחסית. 


בידול נוסף ומשמעותי מהסניף התל אביבי אליו שמתי לב, הוא העובדה שהסניף הנתנייתי מספק מוצרי ספורט רבים ואיכותיים לכל מי שמקפיד לשמור על כושר. החל ממזרוני יוגה נהדרים ועד לכריות הגבהה, דלגיות, כדורי פיזיו, חישוקים ועוד. 



ברור שב - MINISO דאגו לכם גם לבקבוקי מים מעוצבים ויפים כדי לסיים את האימון המפרך בקורט של שיק וסטייל...


וכמובן שתוכלו למצוא בסניף החדש גם פריטים נוספים ויפים במגוון קטגוריות כמו: טיפוח ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מוצרים עונתיים, טקסטיל, כלי כתיבה ומתנות ועוד, כאשר הייצור נעשה תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיה חכמה וידידותית לסביבה. 
הנה טעימה ממגוון המוצרים בחנות:


הרשת מתכננת בהמשך להציע גם מוצרים ממותגים בדמויות האוהבות של הפנתר הורוד, דיסני ועוד, כך שבהחלט יש למה לצפות. 

את הפריטים בתמונות תוכלו להשיג בחנות MINISO בקניון "עיר ימים" בנתניה ובקניון עזריאלי תל אביב.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)