יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

הוניגמן קידס משיקה את קולקציית סתיו - חורף 2018/19

עכשיו כשהביטוי "אחרי החגים" מקבל משמעות אמיתית, הגיע הזמן להתעסק בדברים החשובים באמת - בגדים לילדים! אני בטוחה שאני לא היחידה שהנושא מטריד אותה מאוד והטלפון שלי כבר עמוס  ברשימות של פריטי הביגוד שאני חייבת לרכוש לילדים שלי לעונות הסתיו והחורף הבאות עלינו לטובה. 
לאחר סיבוב ארוך בקניון שבו חיפשתי ג'קט קליל למיכאל בן ה - 4 שלי, הגעתי למסקנה שהמשימה אינה קלה כל כך. לא מצאתי פתרון ביניים לג'קט מבד דקיק שיוכל ללוות אותו בעונות המעבר וגם בימי החורף החמים יותר באף חנות, ובואו נודה על האמת, יש לא מעט כאלה בחורף הישראלי, עד שהגעתי להוניגמן קידס. שם מצאתי מספר ג'קטים מבד כותנה ואחד נוסף ויפיפה דמוי עור, והבחירה לחלוטין הייתה קשה. 


אבל בואו נעזוב שניה ג'קטים לבנים ונתייחס לכל הקולקציה החדשה של הוניגמן, שהיא אחת הקולקציות הכי שיקיות ושוות שתוכלו לקנות לילדים שלכם. הפריטים בקולקציה מושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר, ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג. בין הטרנדים הבולטים העונה: 

הטרנד המטאלי, שבא לידי ביטוי בבדים מבריקים עם חוטי לורקס מנצנצים והדפסים בטכניקת פויל בצבעוניות מטאלית של כסף, זהב ושחור. בגזרת הבנים הטרנד בא לידי ביטוי בדפוסים מטאלים על חולצות טי, רוכסני מתכת משולבים חיתוכים אלכסוניים, דפוסי ניטים על כיסים ועוד. 


טרנד הפסים, עם ניחוח נוסטלגי שישטוף את המלתחה של כולנו העונה עם חליפות של חולצות ומכנסים תואמים, סרטי פסים במכנסים, בחולצות ובשמלות, תפרי צד, שרוולים ועוד. 


הצבע האדום, שהוא ה-צבע של העונה ומשתלב בחולצות עם דפוסים וסרטים, בסריגים, בפוטרים ועוד. 


הוולאנים, שממשיכים גם העונה, עם עדכון מרענן של שרוולים מתרחבים בשמלות ובחצאיות, חולצות אריג ושמלות בסיומות וולאנים, ועוד.  

הג'ינסים בקולקציה שכמו תמיד, שולטים ומגיעים עם אלמנטים כמו סרטים, אבנים ופנינים, רוכסני מתכת וקרעים. 


טווח מחירים:
שמלות - החל מ - 79.90 שקלים.
מכנסיים החל מ - 99.90 שקלים.
ג'ינסים - 2 ב - 150 שקלים.
חולצות החל מ - 29.90 שקלים.


טיפ ממני:
האתר של הוניגמן קידס לא רק נוח לשימוש ומאוד מזמין, אלא גם מציע את מגוון פריטי הקולקציה בהנחות גדולות, כמו גם פריטים בסייל במחירים מצחיקים של 19.90 שקלים, עם משלוח עד הבית. 


רשת הוניגמן קידס בפריסה ארצית של 40 סניפים ברחבי הארץ, שם תוכלו למצוא את כל הפריטים של הקולקציה החדשה. 

תתחדשו!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)