יום רביעי, 5 בספטמבר 2018

קולקציית KIWI החדשה לחורף 2018/19

הילדים חזרו לשגרה פחות או יותר ואני סוף סוף התפניתי לסיבוב בקניון כדי להשלים את כל מה שחסר. העובדה שהחזרה למסגרות החינוכיות נפלה השנה בסמיכות לראש השנה, הקפיצה אותי לקניון רננים, כדי להתחיל לחדש את המלאי גם בגזרת האופנה וגם בגזרות האחרות. את הסיבוב פתחתי בחנות של KIWI, כדי למלא את הארון של אביגיל בת השנה, בבגדים יפים לעונת המעבר וכמו גם בשמלה חגיגית לערב החג. 



שמלת הקרושה הלבנה שקניתי לה מצטרפת לשלל פריטים נוספים שרכשתי עבורה, ועוד לפני שאחשוף בפניכם את הרכישות המהממות, אני חייבת להודות בפניכם שבכל תחילת עונה, קיץ וחורף, אני ניגשת קודם כל לרשת KIWI כי אני תמיד מוצאת שם פריטים יפים כל כך ובמחירים שווים. גם בתחילת עונה אפשר למצוא שם הנחות ומבצעים, כמו גם הפעם עם הקולקציה החדשה שהוצעה ב - 30% הנחה. 

ואם כבר הזכרתי את הקולקציה החדשה, אז תדעו שהיא כל כולה עוצבה בהשראת הטרנדים הבולטים והשולטים בעולם. בגזרת ה - "בייבי בנות" והמתבגרות לחורף הקרוב, עולם החלל קיבל במה מרכזית והפריטים מופיעים בצבעוניות שנעה בין שחור ולבן לאפרסק ונגיעות של כסף וזהב. תמצאו בה הדפסי פויילים וסרטים מודפסים, בדי פפיטה וג'ינסים שחורים. אצל הבנים גם תמצאו הרבה שחור ולבן שבאים לידי ביטוי בפריטים כמו: ג'ינסים עם שטיפות, חולצות טי שרט חתוכות ב - Color Block, הטבעות, הדפסי הולוגרמה, הדפסי קומופלאז' ועוד. 

קולקציית החג של KIWI מתאפיינים בצבעי פסטל רכים בגווני הלבן, תכלת, קאמל וורוד מעושן בגזרת הבנות, עם פריטים משולבים בדי קרפ, סאטן, פליסה, פאייטים, תחרות וטול. בגזרת הבנים תמצאו קולקציה חדשה שפותחה ובה ג'קטים מחוייטים, וסטים, מכנסי סיגר, חולצות מכופתרות עם פפיון ועניבה. 



חצאית הטול השחורה, חולצת הפאייטים עם הכוכבים והמכנסיים האפורים, הצטרפו לארון הבגדים החורפי של אביגיל, והאמת שקניתי לה גם מספר פריטים מקולקציית הקיץ שהיו בסייל ובמחיר ממש מצחיק של 19.90 שקלים.

הנה עוד כמה פריטים יפים כל כך בקולקציית הבנות, שהיה לי קשה שלא לשתף אתכם גם:



וכך זה נראה בקולקציית הבנים - קצת פחות צבעוני מקולקציית הבנות, אבל מתוק ממש:



והנה גם תמונות מהקטלוג ה-כה יפה, שנראה כאילו לא צולם בארץ בכלל...


חידוש נוסף ומרענן שגיליתי בעת ביקורי בחנות הוא העובדה שהרשת הכניסה גם פיג'מות לתינוקות, דבר שלא היה בעונות קודמות ולטעמי היה נחוץ ביותר. אז כיף גדול ושאפו למי שאחראי על הדבר הזה!


טווח מחירים:
מכנסיים החל מ - 49.90 שקלים
חולצות החל מ - 39.90 שקלים
חצאיות החל מ - 39.90 שקלים
שמלות החל מ - 49.90 שקלים
סריגים החל מ - 39.90 שקלים
מעילים החל מ - 99.90 שקלים

טווחי המידות: ניו בורן ועד למידה 3 ולאחר מכן - מידה 4 עד מידה 16.

את קולקציית KIWI החדשה ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)