יום שני, 3 בספטמבר 2018

שולחן החג הכי יפה בעיר יכול להיות שלכן...

בתמונות של שולחנות החג של אחרים, שצצות בערב החג ברחבי המדיות כמו פטריות אחרי הגשם, תמיד נראים לנו כמו שולחנות החג הכי יפים שיש. הצלחות, המפיות, הסכו"ם ואפילו האוכל, הכל מדוגם ונראה ממש כמו מתוך קטלוג לראש השנה. ואילו השולחן שלכן לעומת זאת, מרגיש פתאום כמו "סתם" עוד שולחן חג, סתמי ולא מאוד מעוצב או מיוחד. אז בואו ואגלה לכן את הסוד לשולחן חגיגי, מפואר ומפוצץ, באפס מאמץ כמעט! 
הביטו בשולחן הזה:


נכון שהוא יפה? רוצות לדעת מה הופך אותו לכזה? רמז: זה לא קשור למה שמונח על השולחן אלא למה שמסביבו...

הכסאות!

ובכן, מהיום כסאות הפלסטיק של השכנה, או אלה שאתן לא מחליפות למעלה מ - 20 שנים, כבר לא יראו אותו דבר עם כיסויי בד מפוארים שכאלה. הכיסויים המהודרים, שייכים לחברת פעמית סטור, והם לא רק שומרים על הכסא מכתמים (במידה ויש לכם בבית כסאות בד) אלא גם הופכים אותו לכלי מעוצב ומרשים מאוד. 


הוא עשוי מבד עדין ונעים, אינו נדבק ומגיע עם סקוץ' סגירה בתחתית שלו. אם יש לכן בבית כסאות בגובה של עד 100 ס"מ וברוחב 40-50 ס"מ, הוא יתאים לכן בול. הכיסויים מגיעים בצבע קרם ובצבע שמנת ונמכרים במארז של 4 כיסויים במחיר של 69 שקלים.

אם בא לכן לשדרג את הכסא אף עוד יותר, הוסיפו לו חבק פפיון צבעוני (נמכר במספר צבעים) ותקבלו כסאות חגיגיים ממש! מחיר מארז של 4 חבקי כסא הוא 19.90 שקלים.

את כיסויי הבד לכסאות והחבקים לכיסא ניתן להשיג ברשת חנויות "פעמית סטור" ברחבי הארץ ודרך אתר הרשם בכתובת:


חג שמח,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)