יום שני, 27 באוגוסט 2018

איקאה משיקה את הקטלוג החדש לשנת 2019 - קבלו הצצה לפני כולם!

אין בית בישראל שלא תמצאו בו פריט אחד לפחות של איקאה, אצל רובם זה מסתכם בהרבה יותר. גם אצלי בדירה, ישנם לא מעט פריטים מהחנות, שמשתלבים עם רהיטי וינטאג' שקיבלתי מהוריי יחד עם רהיטים שנבנו בהתאמה אצל נגר פרטי ועד לפרטי עיצוב יוקרתיים שרכשתי במיטב כספי. מה שבטוח זה שאין אחד שלא דפדף בקטלוג איקאה בחייו, שכן קשה לפספס אותו בשל היותו מופץ בישראל בלמעלה מ - 1,520,000 עותקים. 


קטלוג איקאה החדש, לשנת 2019 מציג שבעה בתים אשר כל אחד מהם מציע סיפור עיצובי וסיטואציית חיים שיעניקו השראה לקהלי יעד שונים. הקונספט תחתיו הושק הקטלוג הוא: "Celebrating different needs - אנשים שונים, צרכים שונים, בתים שונים" ושבעת הבתים עליהם הוא מבוסס מתחיל למעשה מאותה הנקודה: לכל סיטואציית חיים ישנם צרכים שונים המתחילים מהבית. 

קבלו הצצה לפריטים החדשים מתוך הקטלוג החדש:


נתון מעניין שהציג שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה בישראל מדבר על מגמת מעבר לערים הגדולות בשנים האחרונות, מה שיוצר ערי ענק (מגה סיטי) שבהן מתגוררים מליוני אנשים. המגמה הזאת מצריכה שינוי תפיסתי הן בצורת הבנייה והן בפתרונות הריהוט. הבית שבו אנחנו מתגוררים מורכבים מהיבטים פסיכולוגים רבים המשפיעים על חיי היום יום של כולנו ואילו המבנה בו אנו מתגוררים הוא רק מרחב פיזי. הקטלוג החדש מציג את אותן סיטואציות שונות של משפחות מרובות ילדים ועד לזוגות מבוגרים ובתים ירוקים וחכמים, כל זאת במטרה להציע פתרונות למגוון קהלי היעד.

הנה מספר דפים נבחרים שצילמתי לכם מתוך הקטלוג החדש, עד שתקבלו אותו ישר לתיבת הדואר שלכם... (עניין של כמה ימים, המתינו בסבלנות כי יש למה לחכות!)


טיפ ממני: ביקור באיקאה הוא לא רק חוויה עיצובית מרנינה אלא גם מקום נעים, נקי וכשר (לכל מי שזה חשוב לו) לסעוד בו לארוחת בוקר קלילה, ארוחת צהריים מזינה או ארוחת ערב עשירה. המחירים סבירים, המגוון נפלא והכי חשוב - האוכל מאוד טעים. ואל תשכחו גם את אזור המטעמים השוודים בחנות למטה, ואת עוגיות הג'ינג'ר הדקיקות והנפלאות. 

קריאה מהנה!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)