יום שבת, 25 באוגוסט 2018

בחזרה ללימודים במינימום מחיר ובמקסימום סטייל עם - MINISO

בעוד שבוע בדיוק מאות אלפי תלמידים יחזרו לספסלי הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים, מה שאומר שבאותו היום בדיוק גם מאות אלפי אמהות ואבות יחזרו לנשום לרווחה. אני אגב, מסוג האמהות שנהנות מכל רגע בחופש, אבל זה כבר לפוסט אחר. לענייננו, שניה לפני שחוזרים לשגרה, קפצתי להתרשם מהחנות החדשה של MINISO בקניון עזריאלי תל אביב ועל הדרך גם להצטייד בכל מה שצריך כדי להפוך את החזרה לשגרת הלימודים לכמה שיותר נעימה, אסתטית ומגניבה. 


למי שעדיין לא מכיר את המותג MINISO שעלה לארץ מיפן ממש לפני מספר שבועות, צפויה הפתעה נעימה שכן מדובר באחת הרשתות הכי מדליקות שהגיעו לארץ! הרשת העולמית נוסדה על ידי המעצב מייאקה ג'וניה והיזם הצעיר הסיני מר יה גופו. השניים נצמדו לפילוסופית החיים של "פשטות, טבע ואיכות טובה" והם זוכים לפופולריות בקרב הצרכנים עם ערכי המותג המרכזיים של עדכון מוצרי מידי שבוע, תמחור ברמה נמוכה, ומיקוד במגמות צריכה חכמות. למותג יש התייחסות מרכזית לכל מה שקשור למשאבי כדור הארץ, הסביבה ומיחזור, והעקרונות הבסיסיים שלה הם מוצרים באיכות גבוהה ומזעור טביעת הפחם. הרשת מפוזרת ב כ - 60 מדינות ואזורים כמו: ארה"ב, קנדה, רוסיה, סנגפור, איחוד האמירויות, קוריאה, מלזיה, סין ועוד, וכעת היא מגיעה אלינו עם סניף ראשון בקניון עזריאלי תל אביב כאמור, וסניפים נוספים שאמורים להיפתח בהמשך השנה בקניון הנגב בבאר שבע, קניון מלחה בירושלים, קניון עופר ברחובות וקניון עזריאלי בחיפה.
  
ובכן, מה תוכלו למצוא בחנות? עולם ומלואו! צילמתי עבורכם כמה שאפשר, אבל קחו בחשבון שיש עוד כל כך הרבה מוצרים בחנות שיהיה לכם הרבה יותר כיף להגיע אליה בעצמכם ולא להסתפק בהצצה החטופה שאני מעניקה לכם כאן. 

טושים צבעוניים עבים ב - 10 שקלים 

מגוון רחב של מחברות מעוצבות ופנקסים ב - 10 שקלים

 קופסאות ואריזות מתנה יפיפיות ב - 15 שקלים

כרטיסי ברכה תלת מימדיים 

דבק נצנצים לקישוט היומן ב - 10 שקלים 

עטים איכותיים במגוון רחב של צבעים 

 נעצים ואטבים משרדיים בצבעי פסטל ב - 10 שקלים 

 שלישיית מרקרים עבים ב - 10 שקלים

 נייר דבק צבעוני ודקורטיבי ב - 10-15 שקלים

שלישיית מספרים זיגזג ב - 10 שקלים 

ילקוטים ב - 49 שקלים 

 ארגונית מבד לאחסון ספרים וציוד משרדי ב - 49 שקלים

קופסאות אחסון צבעוניות ב - 10 שקלים

שעונים מעוררים ב - 29 שקלים 

 מנורות LED עומדות לשולחן ב - 49-59 שקלים

רמקול Bluetooth מרובע וקומפקטי במגוון צבעים ב - 69 שקלים

אוזניות מעוצבות ב - 59 שקלים


וחזרה ללימודים ב - MINISO היא לא רק בגזרת מה בתיק או מה בחדר, אלא גם בתחום האופנה. תוכלו למצוא בחנות מגוון עצום של תיקי רחצה, הלבשה תחתונה לגברים, נשים וילדים, כובעים אופנתיים, משקפי שמש, אביזרי איפור, גומיות, קליפסים ועוד. 


באתר הישראלי של המותג www.miniso.co.il תוכלו להתרשם גם כן מהמוצרים שמציעה החנות. לפני שהגעתי לביקור בחנות, סימנתי לעצמי באתר מוצרים שאני חפצה בהם, אך כשהגעתי לחנות התאכזבתי לגלות שחטפו אותם מהמדפים ולא נותר מהם זכר. המוכרות האדיבות בחנות הבטיחו לי שהשבוע מגיעה סחורה חדשה ומהממת, ככה שאני מקווה להספיק לקפוץ לשם בשנית, כדי להשלים את כל הרכישות שלא הספקתי.  

טיפ ממני: אל תפספסו את כרטיסי הברכה היפיפיים (חזרתי הביתה עם הרבה כאלה), את צעצועי העץ לילדים, את אזור ההלבשה התחתונה וספציפית את מארזי הגרביים המתוקים לילדים.

נחיתה נעימה בשגרה ודרך צלחה לכל התלמידים!
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)