יום שבת, 4 באוגוסט 2018

ביקור ב - LEGO פארק

זהו, בן ה - 4 שלי יצא לחופש ביום רביעי, ואת הפתיחה הרשמית לתחילתו של החופש הגדול של המתוקי הזה, בחרנו לעשות ב - LEGO פארק בהיכל טוטו בחולון. הוא חיכה לזה המון, הכין תיק בלילה שלפני ואפילו הזמין את אחותו הקטנה (בת השנה) להצטרף אלינו יחד עם הבייביסיטר שלה, כי סיפרתי לו שיש שם גם מתחם ג'ימבורי לקטנטנים. 


נסיעה מרמת השרון לחולון בשעות הבוקר העמוסות יכולה גם להגיע ל - 40 דקות, ולקחנו זאת בחשבון כשבחרנו להגיע למתחם דווקא בשעות הפתיחה ולא בשעות המאוחרות יותר. מה שהתברר כהחלטה נכונה ביותר מאחר וכשהגענו עם פתיחת דלתות הפארק, חסכנו לעצמנו דקות ארוכות של תורים שכן המקום עדיין היה ריק יחסית. 


אז השארנו את הקטנטנה בת השנה במתחם הג'ימבורי יחד עם הבייביסיטר שלה, כאמור. יש לציין שהג'ימבורי במתחם מאוד מאוד גדול, מאובזר ונקי ומאוד מסודר.


ונכנסנו למתחם, והמילה הראשונה שהבן שלי הוציא מהפה הייתה: "וואו!", מהופנט ומופתע ובעיניים בורקות הוא הסתכל עליי וצחק מרוב אושר. אני לגמרי יכולה להבין את התגובה הזאת שכן גם אני התרשמתי מאוד מהמתחם המדהים שנבנה בהיכל טוטו, מהמתקנים, התאורה, היצירתיות ובעיקר - מכמויות הלגו העצומות שהיו שם.


האירוע שנערך בפעם החמישית בארץ בשיתוף חברת LEGO העולמית, מתקיים לאורך כל הקיץ ונבנה השנה תחת הכותרת: "בונים את עיר העתיד". המתחם מיועד לכל המשפחה ולדעתי, הגילאים האידיאליים שיהנו מהמקום בצורה המקסימלית הם בין 4 ל - 12 פלוס מינוס. 

הפארק כולל בתוכו כ - 10 אטרקציות שונות ומגוונות כמו קיר הגרפיטי העצום שנמצא בכניסה ומזמין את האורחים ליצור בעזרת מלבני לגו גרפיטי משלהם. אנחנו התחלנו לכתוב את השם של מיכאל, אבל התייאשנו באות השלישית כי רצינו כבר להכנס פנימה וליהנות מאטרקציות נוספות.


מיני לונה פארק, עם גלגל ענק מרשים ומתקן נוסף של כסאות מתרוממים:


רכבת חשמלית לקטנטנים עם מספר קרונות:


תחנת משטרה עם מכוניות מותאמות לילדים ודמויות שוטרים מתחנת המשטרה של - LEGO City:


מתחם בנג'י מעוצב המדמה עיר "על פיגומים" שבו הילדים חווים קפיצת בנג'י אמיתית מגובה של 8 מטרים:


מתחם בניה בלגו לילדים מקוביות לגו ענקיות, אליו אפשר להכנס עם אפודות של בנאים וקסדות כתומות, להשלמת החוויה:


טירה קסומה מלבני לגו במראה אותנטי, עם נברשות, מראות, כיסא מלכותי ומשחקיית חברים:


וגם: מתחם יצירה שבו מעצבים הילדים קוביות לגו מקופסאות קרטון, מתחם פלייסטיישן ו - XBOX עם עמדות מסכי פלזמה ומשחקי המחשב האינטראקטיביים הפופולרים של LEGO, בובות לגו בגודל אנושי שיסתובב בקהל ויצטלמו עם המבקרים וכמובן, חנות מזכרות גדולה ביציאה מהפארק, עם הנחות של בין 20% ל - 30% על כל המוצרים. כמובן שגם אנחנו הצטיידנו בקופסת לגו כייפית, כדי להמשיך את כל ה - FUN הזה גם בבית!


העברנו במתחם שעות ארוכות, עלינו על המתקנים כמה וכמה פעמים, התרשמנו עמוקות מהתפאורה ומהעיצוב כולו ובעיקר, חזרנו הביתה נרגשים, שמחים, וכשהבן שלי שאל אותי: "אמא, מתי נלך עוד פעם ל - LEGO פארק?" לגמרי הבנתי כמה כיף היה לו! תכל'ס? גם אני נהניתי ממש!

הנה כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת:

התערוכה נפתחה ב - 13.7.2018 ותמשך עד ה - 31.8.2018.
היא מתקיימת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-19:00, בימי שישי בין השעות 9:00-15:00 ובימי שבת בין השעות 9:00-19:00, בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק, פארק פרס - ומיועדת למשפחות ולילדים עד גיל 12. החניה חינם ומומלץ להגיע בשעות הפתיחה כאמור.
מחיר כרטיס רגיל: 119 שקלים או: 1+1 חינם ברכישה דרך חברות האשראי השונות, או: 49 שקלים ברשת "חצי חינם" או כרטיסים בהנחה דרך ועדי עובדים כמו "חבר", "הסתדרות המורים" וכו'. שימו לב שילד מגיל שנה מחויב בכרטיס.

להזמנת כרטיס דרך האתר הרשמי ולמידע נוסף על ה - LEGO פארק ניתן להכנס לכאן:



תהנו, ונתראה גם בשנה הבאה!
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)