יום שלישי, 31 ביולי 2018

DIY קופסת אוכל משודרגת לגן

מחר יהיה היום האחרון של הבן שלי בגן, מה שאומר שממחר הוא בחופש ארוך של חודש ימים בדיוק, וזה זמן ארוך מאוד שהורים לרוב נלחצים ממנו. אני מהאמהות ההפוכות, שמצפות לזה, מתכננות, יוזמות ועושות הכל כדי להפוך את החופשה של הילדים למהנה, כייפית ומעניינת לשני הצדדים.
בעוד כמה ימים אעלה כאן פוסט טיפים מסודר ומעולה לגבי הארגון של החודש הזה (או שבועיים/שלושה, למי שממשיך עם הקייטנות), ועד אז, קבלו רעיון מגניב לעבודת יצירה מהנה, שאפשר לעשות ביחד עם הילדים במהלך החופש ויש לה גם ערך מוסף - היא תלווה את ילדיכם במשך כל השנה!
את הרעיון שאני מביאה בפניכם, כבר ביצענו בחופש הגדול שעבר, ובגלל שהוא עבד כל כך נהדר, מצאתי לנכון להביא אותו לפניכם: קופסת אוכל משודרגת לגן.

כל מה שצריך זה חמגשית פלסטיק מחולקת ל - 3 חלקים. למה 3 אתם שואלים? כך אפשר להכניס גם כריך גדול, וגם פרי וירק, חטיף, או הפתעה (תלוי בגחמות של הגננת שלכם). 


חמגשית כזאת תוכלו למצוא ב"פעמית סטור" במחיר של 3 שקלים ליחידה. מעבר לעובדה שניתן להכניס בה מגוון מאכלים, יש לה עוד שני יתרונות נוספים: 
  •  היא נכנסת בקלילות לתיק הגן של הילדים.
  • ניתן לחמם אותה במיקרו, במידה והנחתם לילדים ארוחה המצריכה חימום.
וכעת, תנו דרור ליצירתיות שלכם! אפשר להדביק על הקופסא מדבקות קטנות, עגולות וצבעוניות כמו אלה למשל:


לקשט בעזרת דבק נצנצים צבעוני:


לרשום את שם הילד בעזרת מדבקות אותיות:


ואם בא לכם ממש להתפרע, להדביק קוביות לגו קטנטנות, כדי להפוך את קופסת האוכל של הילד שלכם לדבר הכי מקורי ויצירתי בגן!


שימו לב שלא מומלץ להכניס את קופסת האוכל למדיח הכלים שכן היא תוריד לכם את כל הקישוטים הצבעוניים (מנסיון מר, לצערי). 

את הקופסא הפרטית שלנו לשנת הלימודים הבאה, אנחנו מתכננים להכין ממש בימים הקרובים, ואת התוצאה הסופית תוכלו לראות כאן בבלוג בהמשך.

טיפ שלי: אם אתם במקרה ועד ההורים בגן או בכיתה של הילד שלכם, ובא לכם להפתיע את הילד בגן או בכיתה ביום גיבוש או פעילות לפתיחת שנה - הכנת קופסאות האוכל יכולה להיות פעילות מהנה, כייפית ובעלות סמלית ביותר, ובעיקר תיצור אחידות בין כל הילדים. תסמכו עליי שכל ההורים ישמחו על הרעיון וישתפו אתכם פעולה. 
 
בהצלחה!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)