יום שני, 30 ביולי 2018

בהריון? את מוזמנת למסיבת הריוניות מהממת!

אם זה ההריון הראשון שלך, סביר להניח שהיית בכנס הריון ולידה אחד לפחות, באחד מבתי החולים הקרובים לאיזור מגוריך. ככל הנראה, מי שאחראי על הכנס, על הדוגמיות, הפינוקים וההפקה כולה באירוע, היו חברת DNA. הם נוסדו לפני כ - 8 שנים מתוך הרצון להציע לבתי יולדות שירות קד"מ איכותי לכנסי ההריון והלידה ומהווים כיום פלטפורמה חברתית חדשנית המגשרת בין הצרכים הרגשיים לפונקציונאליים באמצעות כוח של קהילה תומכת, משתפת ופעילה. 



החברה מזמינה את כל קהל ההריוניות למסיבה מהממת, ביום שישי הקרוב, ה - 3.8.2018, בשעה 8:30, בגן האירועים "ירקונים 58" בפתח תקווה, ובה תצפו בהופעה של הסטנדאפיסטית רביטל ויטלזון יעקבס (רצוי לרוקן את שלפוחית השתן לפני ההופעה שלה, צחוק בלתי נשלט מובטח!), ובסיום ההופעה תערך הגרלה שתזכה את אחת המשתתפות בעגלת תינוק Vida Plus במתנה. 



כל משתתפת שתגיע תקבל מתנות שוות במהלך האירוע, ובנוסף, כל מי שרכשה כרטיס תקבל במתנה ערכה מפנקת עם המון דוגמיות ומוצרים לתינוק ולאם. 



במקום יוצבו שלל דוכנים מהמותגים המובילים בעולם ההריון והלידה, ובכל דוכן תוכלי לקבל מידע רלוונטי, להתנסות וגם לקבל מתנה או הטבה ייחודית ממותגים כמו: האגיס, סימילאק, שופרסל בייבי ועוד. 

מחיר כרטיס לאירוע: 39.90 שקלים, ואם תרצי להגיע עם בן/בת זוג, כרטיס זוגי יעלה לכן: 59.90 שקלים. 


להרשמה, לחצי כאן: DNA PRATY

ובנימה אישית:
בתור מי שעברה שתי הריונות ולידות (טפו טפו חמסה חמסה!) הרשי לי להמליץ לך *כן* לפקוד אירועים מסוג זה, מאחר וכמות המידע שתספגי ותגלי, האנשים שתפגשי, הדוגמיות שתקבלי ואולי אפילו הפרסים בהם תזכי, יקלו עלייך מאוד (!) אחרי הלידה, שכן כולם הרי יודעים: "ידע = כוח".

תהני ולידה קלה,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)