יום שלישי, 17 ביולי 2018

ביקור בתערוכת "גן המפלצות"

את יום הולדתי ה – 32 רציתי להעביר בחיק המשפחה המצומצמת שלי בלבד. בעלי, ילדיי ואנוכי בחרנו בתערוכת "גן המפלצות" כבילוי יום הולדת משותף, והגענו לביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב בשעות אחר הצהריים, כדי להנות מתערוכה קסומה ומרשימה ביותר, שנוצרה על ידי היוצרים והסופרים המופלאים יוסי אבולעפיה ואפרים סידון.


במשך שנתיים יצר ועיצוב האומן יוסי אבולעפיה, עשרות מפלצות ססגוניות ומרהיבות, אליהם התאים הסופר אפרים סידון, טקסטים היתוליים ומקוריים וגיבש לכל אחת מהמפלצות מופע חדש של שירה, סיפור והפתעות.
לכל מפלצת יש שם, אופי, תפקיד ותכונות משלה. המפלצות עוסקות בפחדים, בכעסים, באהבות, בצחוקים ועוד, כדי שכל אחד יוכל להתחבר למפלצות בקלות, החל מהגילאים הקטנים יותר ועד לאלה שלנו, המבוגרים.


המפלצות גדולות, מרשימות, ססגוניות ובעיקר – מצחיקות! יש להן שמות מגניבים ממש והילדים שלי היו מהופנטים מהן לחלוטין.
על יד כל מפלצת תוכלו לקרוא סיפור קצר המספר עליה, וליד זה גם שעון הסופר לאחור בכל 5 דקות, כדי לעדכן את קהל הצופים מתי יחל המופע של כל מפלצת. כן כן, מסתבר שהמפלצות גם יודעות לדבר, לשיר ואפילו לזוז!
צוות גדול של שחקנים, זמרים, פסלים, מלחינים, מעצבים וטכנאים, לקחו חלק במיזם הענק והיפיפה הזה ומדובר בתערוכה הראשונה מסוגה בעולם כולו.


במתחם התערוכה תוכלו למצוא בנוסף גם פעלטון רחב ידיים לקטנטנים יותר, שולחנות פעילות לצביעת מפלצות, קיר סלפי מפלצות, כסא מלך המפלצות, עמדות משחקי מחשב של המפלצות והקרנת סרט המספר על תהליך היצירה של התערוכה מא' ועד ת'. כמו כן, כיאה לכל תערוכה, בכניסה וביציאה מחלל התערוכה נמצאת חנות מזכרות מקסימה, עם המון הפתעות לילדים, החל מספר קריאה על המפלצות ועד לחוברות צביעה, משחקי קופסא, כדורי מפלצות וסקוושים מפלצתיים שהילדים ממש אוהבים. הבן שלי בחר בכדור קופצי עם פרווה רכה בצבע ירוק זוהר, מזכרת מתוקה מאירוע מרתק.


העובדה שהתערוכה מוצגת השנה בתוך חלל סגור, נותנת לה יתרונות רבים שכן בימי הקצים הלחים של יולי-אוגוסט, בילוי ממוזג הוא אידיאלי כשמדובר באירועים גדולים ורבי משתתפים שכאלה.

אז למה אתם מחכים? נחשומי, מוגלבי, קציצוני כינפלצת, זבלה, עכבישמיש, חיבוקים, חצילו ועוד מפלצות רבות ומתוקות אחרות מחכות לכם!


הנה כל הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת:

התערוכה נפתחה ב – 13.7.2018 ותמשך עד ה – 1.9.2018.
היא מתקיימת בימים א' – ה' ויום שבת בין השעות: 9:00-20:00 ובימי שישי בין השעות: 9:00-15:00  בביתן 2 במרכז הירידים בתל אביב, לשם ניתן להגיע בקלות בתחבורה הציבורית וברכת המגיעה מכל רחבי הארץ הישר לגני התערוכה.

מחיר כרטיס:
מחיר מלא – 109 ₪ 
מחיר כרטיס משפחתי (4 אנשים , 2 מבוגרים + 2 ילדים עד גיל 13) – 280 ₪

רכישת כרטיסים דרך איוונטים *9066 ובקישור: 


בילוי נעים ומפלצתי לכולם,
שרונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)