יום ראשון, 1 ביולי 2018

יום הולדת 4 בנושא קיץ על חוף הים

מיכאל שלי חגג ביום ראשון האחרון את יום הולדתו ה - 4. התאריך המקורי יחול בכלל באוגוסט, אבל בחרנו לציין לו את יום ההולדת שניה לפני שכולם יוצאים לחופש הגדול, יחד עם חבר נוסף מהגן, באירוע אחר הצהריים מושקע ומפנק שכל כולו היה תחת נושא משותף: קיץ על חוף הים.


אל האירוע נערכנו אמו של הילד הנוסף שחגג עם מיכאל ואנוכי, כשלושה שבועות מראש. אני הכנתי טבלה מסודרת עם נושא יום ההולדת, המטעמים שנגיש לשולחן הילדים ולשולחן המבוגרים, הצבעים השולטים, הכלים הנחוצים, וכל דבר נוסף שעלה בדעתי כדי להפוך את החגיגה הזאת ליום הולדת מושלמת במיוחד!


הטבלה שהכנתי הייתה כל כך מסודרת, מה שהקל על חלוקת הרכישות והביצועים בינינו. העמודות בה כללו בין השאר את מיקום הקנייה של כל אחד מהדברים, כמויות, מחירים משוערים, ומי שילמה על כל דבר, כדי שבסיום יום ההולדת נוכל לעשות חשבון ביתר קלות. 


למעט הדליים הענקיים שאתם רואים בתמונות, הכפות שנמצאות בתוכם ושרשרת הדגלונים הצבעונית למרגלות השולחן (שנרכשו בארה"ב), כל שאר הדברים נרכשו בארץ בחנות "פעמית סטור" הנפלאה והזולה (יש לציין!), בסניף במודיעין. סניפים רבים נוספים שלהם תוכלו למצוא בכל הארץ. 
שותפתי להכנות יום ההולדת, AKA: האמא של ילד יום ההולדת שחגג עם מיכאל, סיפרה לי על החנות הנפלאה הזאת שמוכרת מגוון מטורף של חד פעמי לימי הולדת, בשלל צבעים וגוונים ובמחירים הכי זולים בארץ, כך שיצא שלמעט השלמות קטנות כמו: מקלות ארטיק, או כלים רב פעמיים שהשתמשנו מהבתים שלנו, כל הכלים והקישוטים הנוספים שהיו ביום ההולדת נקנו משם. 


בין הרכישות היו: מפיות בשלל צבעים, קערות שקופות לחטיפים המלוחים, קעריות לפתן לסלט הפירות, מגשים חד פעמיים לירקות ולפירות, כוסות חד פעמיים, מפות לשולחנים סכו"ם בשלל גוונים, צלחות צבעוניות לעוגות ולאוכל, נרות יום הולדת, קשים וכל זה בכמות המיועדת לכ - 40 ילדים והוריהם. סך כל הרכישות בחנות הגיעו לסכום של כ - 120 שקלים בלבד! 


גם העוגה שהכנתי למיכאל הייתה בנושא הנבחר: קיץ על חוף הים, ולמרות שהיא נראית מורכבת ומסובכת להכנה, היא הייתה פשוטה וקלה יחסית. עוגת הבסיס הייתה עוגת שוקולד קלה ומפנקת, מעליה מרחתי כחצי עוגה בגנאש שוקולד ועליו פתי בר מפורר, ובחצי השני שמנת מתוקה מוקצפת עם 2 כפות סוכר ומעט צבע מאכל כחול. הקישוטים שעיטרו את העוגה היו סוכריות גומי, שוקולדים וסוכריות מבצק סוכר, הקשורים כולם לים ולחוף הים.


בסיום יום ההולדת חילקנו לכל ילד מתנה הקשורה בנושא הכללי: דלי ים עם כף, מסננת, מגרפה וחותכן בצבעים משתנים ובעלות של כ - 3 שקלים לכל ערכה שכזאת. מיותר לציין שהילדים שמחו כל כך לקבל ביציאה את הערכה המתוקה והשימושית הזאת!


ובמקביל התחלתי כבר להתכונן ליום הולדת שנה של אביגיל המתוקה שלי, שגדלה לי כל כך מהר ובעוד כשלושה שבועות תחגוג גם היא בחיק המשפחה המצומצמת. בחרנו לציין לה יום הולדת בנושא "חד קרן" עם כלים חד פעמיים הקשורים לנושא, בלונים צבעוניים ועוגה קטנה, צבעונית ויפה, שבטוח תשמח אותה.


אם יש לכם שאלות נוספות לגבי יום ההולדת ו/או תרצו טיפים ומידע נוסף, אתם מוזמנים להשאיר לי פה תגובות בפרטי או לשלוח לי במייל.

נשיקות ושתמיד נחגוג,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)