יום שני, 13 באוגוסט 2018

הצגה חדשה בפתח: "אליעזר והגזר"

אחד מספרי הילדים הכי אהוב אצלנו בבית, מגיע לבמה בעוד פחות מחודש, בעיבוד בימתי חדש וצבעוני בכיכובם של אדם ועירית ענבי. לרגע אחד זה מרגיש כאילו הזמן עצר מלכת - שכן שניהם היו כוכבי ילדים ונוער גדולים בשנות התשעים, וכעת יש הזדמנות גם לילדים שלי להכיר את גיבורי הילדות הפרטיים שלי!

ספר הילדים הפופולרי שיצא לאור בשנת 1964 הוא בגדר קלאסיקה על זמנית של ספרות הילדים הישראלית, עם הדמויות האהובות של סבא אליעזר שדואג לטפח את הגזר שזרע בפינת הגינה שלו, סבתא אלישבע המטפלת במסירות בגינת הירק והילדים עוזי ואביגיל והדחליל שעושים עבודתם נאמנה. 


ההצגה משלבת שירי ילדות אהובים כמו: גינה לי גינה, מלפפון צמח בגן, פסל בסל גולם עץ, מעשה בגזר, ועוד. היא רבת משתתפים ולגמרי הולכת להחזיר אותנו ההורים, לסיפור ולשירים הנוסטלגיים עליהם גדלנו ושאותם כל כך אהבנו. ביים אותה גלעד פרלמן, עיבד מוסיקלית אורי קריב, ואת הכוראוגרפיה עשה אדם בכבודו ובעצמו. 

מחירי הכרטיסים ינועו בין: 29.90 שקלים (דרך רמי לוי) ועד ל - 99 שקלים (דרך איוונטים). בדקו אצלכם הנחות שונות ומבצעים דרך כרטיסי האשראי, איגודי עובדים וכו'. לרכישה ניתן להתקשר לטלפון מספר: 0795556525

אני כבר מחכה להצגה הראשונה כדי שאוכל גם אני לקחת את מיכאל שלי להנות ולצפות בקלאסיקה על זמנית שכזאת ולספר לכם קצת יותר על הבימוי המחודש והמבטיח. 


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)