יום רביעי, 19 באוקטובר 2016

אוכלים צהריים עם בייבי ביורן

כלי האוכל של בייבי ביורן הגיעו אליי בתקופה שבה הפכתי להיות אמא מתוסכלת במה שקשור לנושא האוכל. הבן שלי לא חובב אוכל גדול (מפתיע בהתחשב בהורים הגרגרנים שלו) ולכן שמחתי שניתנה לי ההזדמנות להפתיע אותו ולגוון לו עם כלי אוכל צבעוניים מבית בייבי ביורן.


אני משתדלת שהארוחות בבית יהיו מאוד מגוונות ויכללו את כל אבות המזון. בארוחת הצהריים שבתמונה הכנתי למיכאל שתי צלחות, האחת "חמה" והשניה "קרה". הראשונה דרשה קצת יותר השקעה והיא כללה פשטידת מחמר מרוקאית עשויה אפונה, תפוחי אדמה וביצים, פירה חלבי ואטריות אורז עם ירקות מוקפצים. 


הצלחת השניה כללה שני סוגי ירקות וזיתים, אותם הוא פחות אוהב, אבל אני בכל זאת מנסה להציע לו אותם בארוחות וכשהוא בוחר להשאיר אותם בצלחת אני פשוט מנשנשת אותם במקומו.


הצלחות המקסימות מעוצבות בצורת פרח בעל 3 עלי כותרת ככה שאפשר להכניס לכל אחת מהפינות שלה את המאכל הרצוי והכפיות הנלוות לסט (ותואמות את צבעי הצלחת) בעלות ידית אחיזה נוחה לאכילה.


לסט הצלחות והכפיות ניתן להתאים גם צמד כוסות (באותם הצבעים גם כן) עשויות פלסטיק ועם בסיס רחב שקל לילד לשתות ממנה. הסינר האגדי שבתמונה, עם הכיס הגדול, שומר בתוכו את כל השאריות שנופלות ומגן היטב על הבגדים. התפס שלו קל לפתיחה ולסגירה והוא קל לשטיפה ולא מסריח לאחר מספר שימושים - דבר שקורה לרוב בסינרים פשוטים יותר. הסינרים של בייבי ביורן עמידים לאורך שנים רבות, ובאופן אישי יש לי סינר זהה בצבע אדום אותו קיבלתי מאחותי שהבת שלה היום כבר בת 7! הוא במצב מעולה ומשמש אותי במקביל לסינר הכחול החדש או כשיש חברים עם ילדים שמגיעים להתארח. 

אני מכניסה את כלי האוכל למדיח ללא בעיה והם יוצאים נקיים ונטולי שריטות או ריחות לא נעימים.

מחירים:
סט 2 צלחות וכפיות - 150 שקלים.
סט 2 כוסות - 90 שקלים.
סינר אוכל פלסטיק גמיש - 85 שקלים. 

את סט כלי האוכל, הכוסות והסינר של בייבי ביורן ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל ברמת השרון ואצל המשווקים המורשים. 

נשיקות ובתאבון,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)