יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

הצרכניה - מוצרים חדשים לחודש נובמבר

החודש קיבלתי שני מוצרים לסקירה, את הראשון אני מכירה היטב כשנה וחצי ואת השני טרם יצא לי להכיר. שניהם קיבלו ציון מעולה מבחינתי ככה שהם לחלוטין נכנסו לסל הקניות הקבוע שלי. ובכן, במה מדובר אתם שואלים? אז נתחיל...

בייבי ביס

חטיף אורז אפוי המותאם לשלבי ההתפתחות ותזונת התינוקות והתינוקות שמגיע בארבעה טעמים שונים: גזר, טבעי, ירקות ובננה. את החטיף הזה קניתי למיכאל כשהיה בן חצי שנה בלבד והוא נחל הצלחה מסחררת. לא הייתי זזה בלעדיו, הייתה לי חבילה אחת לפחות בכל תיק והוא היה הנשנוש האולטימטיבי בעייני כולנו. הוא בעל צורה הנוחה לאחיזת התינוק והמרקם שלו נימוח ונמס בפה כך שאין כל חשש מחנק, חלילה. הוא עשוי אורז ונטול גלוטן, דל בשומן ואינו מכיל חומרים משמרים. בנוסף, הוא נטול כולסטרול ושומן טרנס ונארז בנפרד בחבילות קטנות של 2 חטיפים בשקית כדי לשמור על טריות אופטימלית. 
מיכאל טורף את החטיפים גם היום כשהוא בן למעלה משנתיים, והאמת שגם אני גונבת לו כמה ביסים פה ושם כי החטיף כל כך טעים לי והעובדה שהוא נטול גלוטן הופכת אותו לאידיאלי אותו עוד יותר מבחינתי. 


את חטיפי בייבי ביס ניתן להשיג ברשתות המובחרות.


נוזל לשטיפת כלים מבית סוד

נושא המטבח הוא נושא מעט מורכב מבחינתי. מצד אחד אני מאוד אוהבת לבשל ולאפות ומצד שני - שונאת את הכלים שאני משאירה אחרי. אז נכון שיש מדיח ורוב הכלים נכנסים לשם, אבל את הסירים והמחבתות אין לי ממש ברירה אלא לשטוף ידנית. הנוזל החדש מבית סוד שהושק לאחרונה מגיע בעיצוב חדש ובצעוניות מזמינה עם ניחוחות מעניינים כמו: רימון ותנאים (אותו קיבלתי להתנסות), תפוח עץ, פירות טרופיים ולימון רענן. הנוזל מקציף, מסיר שומנים מהכלים ביעילות ומותיר אחריו ברק של נקיון. הלכלוך יורד בקלות ועור הידיים לא מתייבש כמו שקורה לעיתים עם נוזלי כלים אחרים. 


מחירו: 6.90 שקלים ל - 650 מ"ל או 10 שקלים ל - 1.25 ליטר. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ. 


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)