יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

שילב מציגה: קולקציית סתיו/חורף 2016-2017

לפני כשבועיים הוזמנתי לפרזנטציה של המותג שילב, שכבר יותר מארבעים עשורים מכתיב חדשנות יצירתית בתחום האופנה לתינוקות ולילדים. קולקציית החורף החדשה של שילב מחולקת ל 6 טרנדים שונים ומיוחדים לתינוקות, שלכל אחד מהם השראה ועולם תוכן מקורי, ויזואלי וייחודי. המגוון מאפשר בחירה מתוך פאלטה רחבה של צבעים, טקסטורות, דמויות, דפוסים, סגנונות וגזרות.
סטודיו האופנה של שילב מתמחה בעיצוב אופנה לתינוקות. הקולקציה משולבת עם פטנטים ייחודיים המתאימים לאקלים, לתינוק הישראלי וכן לנוחיות התינוק.

123
קולקציית היוניסקס שהושקה לפני מספר עונות, כוללת בעונה הנוכחית גזרות נקיות ואופנתיות, פשוטות וחופשיות. הדגש הושם על עיבודים מיוחדים, בדים טקסטורלים ובגווני בסיס של אפור, שחור ולבן כאשר עליהם תוספות של צבעי העונה כמו: כחול פלדה, ירוק – צהוב חומצה וסגול מעושן. הקולקציה מתאימה לגילאי 0-5.



ג'ינסי
השילוב של Super Soft Denim עם בדי סריג הנראים כמו ג'ינס, יוצרים קולקצייה המכילה בתוכה את כל מה שייחודי בג'ינס, שכבר מזמן הפך לתרבות וסמל. קולקציית הג'ינס של שילב היא היחידה איתה אפשר להוציא תינוקות כבר מיום הלידה עם בדים רכים במיוחד בהם משולבים סיבי במבוק המשלבים נוחות ויופי.



בייסיק
קולקציית הבייסיק של שילב משלבת לתוכה גזרות נקיות בצבעים הטרנדים של העונה ובאיכות מוקפדת ביותר. תמצאו בה בדי פוטר ופליז המשדרים נקיון ופשטות ובאווירה נקייה ורעננה. הקולקציה נטולת הדפסים מאחר והיא שמה דגש על מראה בשכבות ועל טונציה של גוונים.



פסטל
קולקציית הפסטל מחולקת העונה לשתי קבוצות: הראשונה שייכת לליין החגיגי המיועד לברית/ה, לאירועים ולחגים והשנייה היא ליין בדי הסריג עם בגדי גוף מעוטרים בטולים וגרפיקות ובצבעוניות של לבן, אפור וורוד לבנות ו – שמנת, לבן, אפור וחום לבנים. הקולקציה מגיעה בטווח מידות של 0-24.

 


מיקס אנד מאטצ'
קולקצייה המיועדת ליומיום ובה בין השאר חליפות הגן ה-כה שימושיות. הפריטים בקולקציה מאפשרים שילוב וערבוב אחד של השניה והיא מאופיינת בהשראה גרפית של צורות גאומטריות כמו: משולשים, מעוינים, זיגזג ועוד.



חיות וחיוכים
קולקציה ייחודית לשילב המשלבת דמויות שמחות של חיות אהובות מבדי פליז ודמויי פרוות. קולקציה משעשעת עם הרבה קריצה ודמיון, מלאת חיים ויצירתיות. הקולקציה מגיעה בטווח מידות של 0-24.



ביגוד שינה
קולקציה מתוקה להפליא בצבעוניות פסטלית מרגיעה, עם הדפסים נעימים לעין ומבדים בעוביים שונים שיתאימו גם לעונת המעבר וגם לעונה הקרה יותר.



ביגוד ראשוני
זוהי הקולקציה המושתת על שנים של פיתוח ונסיון. מנסיון אישי אני יכולה לספר שהיא עוטפת את הקטנטנים ברכות ובנוחות מירבית, עם הקפדה על איכות הבד, על הגימורים ועל העיצובים. הקולקציה נשמרת באיכותה הגבוהה גם לאחר כביסות רבות, היא עשויה פלנל דק, רך, מחמם ומפנק והתוויות שבה הן חיצוניות, על מנת למנוע גירוי יתר בעור התינוק.


את מגוון הפריטים ממגוון הקולקציות החדשות של שילב תוכלו למצוא בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.shilav.co.il

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)