יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

קולקציית סתיו/חורף 2016-2017 למותג The Children's Place

שעות הבוקר המוקדמות והערבים הופכים קרירים, המעבר בין ארון הקיץ לארון החורף כבר מתחיל לדגדג לי באצבעות. בינתיים, עשיתי קצת סדר בארון הבגדים של מיכאל והבנתי שלקראת החורף הקרוב הוא זקוק להרבה חולצות עם שרוול ארוך, סריגים, פוטרים וכמה זוגות מכנסי טרנינג לגן. זה נשמע הרבה כביכול, אבל תאמינו לי שלילדים בגילו זה לא באמת הרבה. הם מתלכלכים בגן ונדרשים לפחות 2 סטים של בגדים ביום, וזה עוד לפני שדיברנו על סופי השבוע...

קולקציית הילדים החדשה של המותג The Children's Place לסתיו/חורף 2016/2017 מציגה מבחר פריטים טרנדים לצד פריטי מפתח בארון של כל ילד וילדה, ונותנת מענה לכל צרכי האופנה. הקולקצייה צבעונית ושואבת השראה מעולמות שונים.


במחלקת הבנות ישנן 4 קבוצות השראה עיקריות – הראשונה היא קבוצת הבוהו שיק ובה הדפסי פרחים עדינים, משבצות שטופות, שילובי תחרה, מכנסי פרנץ' טרי, שמלות מקסי מודפסות וחצאיות דמוי זמש וג'ינס. הקבוצה השניה היא קבוצת ה – Twirl Power האורבנית עם נגיעות משנות השמונים ובשילוב אלמנטים מעולם הבלט כמו: שמלות בשילוב טול ופייאטים, חצאיות טוטו ועוד. הקבוצה השלישי היא קבוצת ה – Rainbow Rocks הסתוית ובה חולצות טי ליומיום בשילוב הדפסים צבעוניים, מכנסי פרנץ' טרי וקרדיגנים תואמים, מכנסי טייץ חלקים ועוד. הקבוצה האחרונה היא קבוצת ה – A La Mode שנוצרה בהשראת עיר האורות פריז. בקבוצה פריטים שיקיים בניחוח צרפתי עם שמלות קטנטנות מבדי אריג בשילוב תחרה ומשבצות בגווני שחור, אדום ופוקסיה, מכנסי ג'רסי חלקים ומודפסים וחולצות לכל חגיגה שרק תבחרו.


במחלקת הבנים תמצאו 2 קבוצות עיקריות – הראשונה נוצרה בהשראת העיר הגדולה, עם המראה העדכני והמשופשף. יש בה שילוב של אריגים לסריגים, חולצות עם שרוולים בצבעים שונים, ג'ינסים סקיני עם טלאים, חולצות משובצות, ז'קט בייסבול עם שרוולים דמוי עור, קרדיגנים פוטר, טי שרט מודפסות ועוד. הקבוצה השניה – Fast Lane מעולם הספורט והטיולים האמריקאי, עם חולצות משובצות, חולצות טי פסים, טי שרטים מודפסות מעולם הפנאי והמוסיקה, חולצות וופל, ג'קטים מפליז ומעילים.


במחלקת הניו-בורן תמצאו את כל מה שהרך הנולד צריך. מגוון רחב של פריטים מבדים נעימים למגע הכוללים אוברולים, פריטי יומיום ואביזרים נלווים כמו כפפות, סינרים וגרביים.


את הקולקצייה החדשה של The Children's Place ניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)