יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

אסטרונאוט קטן

ככה נראה ילד קטן שהתחפש לאסטרונאוט:


טוב, הוא לא באמת התחפש, אלא הם רק המצעים החדשים של SNURK ואמא אחת שמנסה לצלם את הבן שלה אבל הוא קצת משתולל...


וגם לא מוכן להפרד מהמוצץ שלו, אפילו לא למען הצילומים...


אז נאלצתי לצלם את מצעי התלת מימד של SNURK גם בלי מיכאל כדי שתראו כמה מדליקים הם.


האמת היא שכשמיכאל ראה את המיטה שלו מוצעת במצעי האסטרונאוט החדשים, הוא סופר התרגש. הוא לא הפסיק לשאול אותי מה זה, ומה יש לו על המיטה, מישש את הבד ובחן את המיטה שלו היטב לפני שהסכים להכנס אליה לשנ"צ הקבוע.

המותג היוקרתי שהחל את דרכו בהשראת ההומלסים בהולנד ובמטרה לגייס עבורם תרומות, צובר פופולריות עולמית ועכשיו הוא גם נחת בישראל! יש לו מגוון רחב של דוגמאות יוצאות דופן בתלת מימד ובהדפסים מיוחדים כמו: נסיכות, אבירים, כדורגלנים, בלרינות, בריכת כדורים ועוד. כפי שאתם רואים, העיצוב הייחודי של המצעים מדמה תלת מימד עד לכדי תחפושת ממשית. המצעים מגיעים עם ציפה וציפית בהדפס איכותי שישרוד את הכביסות הרבות ולא ידהה, ובהרכב בד של 100% כותנה אירופאית איכותית ביותר. הם אינם מתכווצים וניתן לכבס אותם גם ב – 40 מעלות צלזיוס בלבד.


המותג SNURK נמכר כיום בכ – 500 חנויות לעיצוב גבוה בעולם וכולל מצעים גם למיטת יחיד וגם למיטה זוגית. הוא מיובא לישראל על ידי חברת פופון, המתמחה במותגי תינוקות.

המחיר לסט מצעים יחיד (ללא סדין) – 300 שקלים, לסט מצעים זוגיים (ללא סדין) – 450 שקלים. ניתן להשיג אותו באתר פופון – www.poupon.co.il, באתר המותג בישראל – www.snurk.co.il באתר באליגם שופ, בבוטיק פיז בהרצליה ובחנות סיגל'ס ברמת השרון.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)