יום שבת, 24 בספטמבר 2016

טסה - הבית של הממתקים

לפני כשבועיים הוזמנתי להשקה של חנות הממתקים החדשה - "טסה" ברחוב הסדנא 6 בכפר סבא. הסניף החמישי של המותג נפתח באירוע חגיגי ושמח במיוחד, שכלל בתוכו איך לא, המון ממתקים. אבל טסה זה לא רק בית לממתקים, אלא גם חנות שמציעה מגוון פתרונות לאירוח כמו כלים חד פעמיים בצבעים ודוגמאות שונות, הפתעות ומתנות לימי הולדת בעלות של החל משקל בודד ועד עשרות בודדות של שקלים, מחלקת ציוד אפיה מקצועית הכוללת אביזרים וחומרי גלם וקישוט לאפיה. בנוסף, תוכלו למצוא ייבוא אישי של מותגי מזון נטולי גלוטן ונטולי סוכר, כאשר המבחר הוא ענקי וכיף שיש מקום אחד כזה שמרכז בתוכו את המגוון ה-כה גדול הזה.




הסניף הראשון של טסה שוקולד נפתח לפני כ - 6 שנים על ידי דני ודניאלה טסה, בני זוג שחיים ונושמים את שוק הממתקים מאז ומתמיד. ההחלטה לפתוח את החנות הראשונה נבעה מהצורך להביא לשוק הישראלי רשת שההתמחות שלה היא ממתקים ולייבא את כל השוקולדים והמתוקים הנוספים ממדינות שונות בעולם כדי להעניק לישראלים חוויה על חושית מתוקה.


המחירים בחנות מאוד משתלמים כאשר על מגוון רחב של מוצרי תמצאו מבצעים שווים. לקראת החג טסה מציעים מגוון חבילות שי טעימות ומרשימות כשביניהן גם חבילות שי עם מוצרים נטולי סוכר או כאלה עם הכשר מיוחד המיועדות לחובשי הכיפות. כמובן שתמיד יש אפשרות להרכיב בעצמכם את החבילה הרצויה לפי התקציב הרלוונטי לכם.


רשת החנויות "טסה" דוגלת בתרומה חזרה לחברה ולכן בשנים האחרונות הם לקחו חסות על תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", תנועת נוער לילדים עם צרכים מיוחדים, כאשר כל האריזות שלהם נארזות בחברות שהעובדים שלהם הם אנשים בעלי צרכים מיוחדים.


החנות החדשה של "טסה" בכפר סבא היא ללא ספק חנות הממתקים הכי יפה וגדולה שנתקלתי בה בארץ. המבחר בה מטריף את החושים, המחירים ללא כל תחרות והשירות במקום קסום.

אתם חייבים לראות בעצמכם, אז רוצו לשם!


נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)