יום שישי, 23 בספטמבר 2016

מתכוננת לחג בחצי חינם

היום יום שישי, בזמן הזה שהפוסט יעלה בבלוג אני אערוך את הקניות שלי לשבת, ובתוכן כבר אכניס את הקניות לחג (כי אני לא אוהבת לדחות הכל לדקה התשעים) ב – "חצי חינם" במתחם שרונים. עברו כמה שנים מאז הסניף המרשים של רשת "חצי חינם" נפתח במתחם שרונים. זה היה עוד הרבה לפני שהפכנו להיות משפחה גדולה שצורכת המון מזון, אבל כבר אז היינו נוסעים במיוחד בכל יום שישי, למתחם "חצי חינם" כדי לערוך את כל הקניות לשבת. 



חווית הקניה במקום היא אחת מהחוויות הכי מרתקות שלי כצרכנית. החנות משתרעת על פני שטח עצום של אלפי מטרים כאשר חוץ מקומת המזון התחתונה יש גם קומה עליונה גדולה ומרשימה לא פחות שבה ניתן למצוא גם כלי בית, מוצרים חשמל, הלבשה תחתונה ועוד.




המחירים ברשת זולים משמעותית משל המתחרים ולקראת החג תוכלו למצוא שם מבצעים נהדרים על המצרכים שתצטרכו כדי לעבור את חגי תשרי בשלום.


לאחרונה יצאה הרשת במהלך שיווקי אגרסיבי במטרה לחשוף את יתרונותיה הייחודים של הרשת – "חוסכים לכם – עליכם". במחקר הצרכנים החדש שהרשת מציגה, עלו מספר תובנות צרכניות מרתקות אותן היא חיפשה ליישם על מנת לעלות בקנה אחד עם הדרישות שהועלו מהלקוחות. מן המחקר עלה כי בכל הנוגע לתחום הקמעונאות, הצרכן הישראלי קונה לפי "הכיס", ז"א – הוא עורך השוואות מחירים בין רשתות שונות ולבסוף יבחר ברשת עם המחירים הטובים ביותר. עם זאת, עלה כי הצרכן הישראלי אינו מסתפק רק במחיר זול, אלא השיח עבר ל – "מחיר הוגן". הצרכן דורש מחיר הוגן אשר יכלול בתוכו פרמטרים נוספים מלבד המחיר, שחושבים עבורו לא פחות כמו: מגוון, שירות, סדר וניקיון, טריות ואיכות. הרשת שמה במרכז את סוגיית המחיר ההוגן אל מול עמידה בשאר הפרמטרים הנוספים החשובים ללקוח, כפי שעלו מן המחקר. במקביל, ניכר כי הרשת משקיעה מאמצים בכל מה שקשור לחניונים ענקיים, כמות עגלות רבה, שירותי אריזה מהירים ויעילים בקופות וכמות רבה של נותני שירות בכל המחלקות.
בעת ביקורי שם, באחד מהבקרים של השבוע דווקא, חוויתי על בשרי את אותה תודעת שירות נהדרת שהרשת מקפידה עליה ולמרות שהקופות היו מעט עמוסות (די מפתיע ביחס לעובדה שהיה מדובר בבוקר של אמצע שבוע), הקופאיות עבדו ביעילות ובמהירות כדי שהלקוחות לא יחכו יותר מידי.


וטיפ קטן ממני לסיום, מחלקת האוכל המוכן של הרשת היא מחלקה שלא ראיתי כמוה באף אחת מרשתות המזון המתחרות. האוכל שם טרי, איכותי וטעים מאוד. באם מתחשק לכם שלא לבשל באחד מהסופ"שים, דעו לכם שהאוכל המוכן של חצי חינם הוא חלופה נהדרת! ההורים שלי נוהגים לרכוש שם לא מעט, שלא לדבר על סתם לקפוץ לשם באמצע שבוע כדי להתפנק בעוף טעים ובסלטים טריים... ככה סתם, על הדרך.

למעט הסניף במתחם שרונים ברחוב הרקון 2 בהוד השרון, תוכלו למצוא סניפים נוספים ברחוב המרכבה 31 בחולון, רחוב לח"י 16 בראשון לציון ובמרכז המסחרי של שכונת אם המושבות בפתח תקוה.  

חג שמח,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)