יום שישי, 16 בספטמבר 2016

הצרכניה – מוצרים חדשים לחודש ספטמבר

מיכאל שלי בן השנתיים הוא הנסיין הראשי שלי בכל מה שקשור לחידושים והמצאות לילדים. נכון שהוא עדיין קטן בגיל, אבל מסתבר שבגיל שנתיים הם כבר מדברים שוטף (!), יודעים למשוך לאמא בשיער ואפילו להפעיל את האייפד ואת המזגן. גיל שנתיים זה גיל התפר, בשלב שבין תינוק לפעוט ולכן בחלק מהמוצרים בהם אני משתמשת עבורו, אני עדיין מקפידה על כאלה שרשום "מיועד לתינוקות" אם כי אני לגמרי יכולה לשחרר ולעבור לכאלה המיועדים לילדים. בכל אופן, החודש קיבלתי 3 מוצרים להתנסות וכמובן שמיכאל בדק אותם מקרוב. 

בובות לאיסוף KAWAII CUBES

המותג הבינלאומי שסחף בטרנדיות שלו את עולם הצעצועים, נחת לאחרונה בישראל תודות לחברת "הנסיך הקטן", היבואנית שאחראית גם על מותגים מובילים לתינוקות וילדים. קוביות קוואי הן בובות משחק רכות עם הדמויות שהילדים הכי אוהבים: סופרמן, סופר גירל, באטמן, ג'וקר, איש החידות, אשת החתול, החץ הירוק, טוויטי, סילבסטר, תום וג'רי ועוד. הן מגיעות בשני גדלים – 2 אינץ' (כ – 5 ס"מ) ו – 4 אינץ' (כ – 10 ס"מ) כאשר לקוביות המשחק הללו יש שני יתרונות מובהקים: צורת הקובייה של הבובה מאפשרת לערום את הדמויות זו על זו ולהציג את האוסף במגוון דרכים וצורות מהנות ובנוסף, לא משנה איך נזרוק את הבובה, היא תמיד תנחת על רגליה! גימיק שהייתי חייבת לנסות הרבה פעמים כדי להאמין שהוא קורה, והוא אכן קורה!


מחיר הבובות: 2 אינץ' – 29.90 שקלים, 4 אינץ' – 49.90 שקלים, להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. לבירור נקודת מכירה ניתן להכנס לאתר: www.littleprince.co.il


סרקל ספריי מתיר קשרים מבית ד"ר פישר

תופעת הכינים לא פסחה לצערנו על אף ילד. לכל אחד מאיתנו יש זכרונות עתיקים מילדות כזאת שבה אחות בית הספר מפשפשת לו בראש או את אמא שלו מסרקת לו את השיער במסרק צפוף שיניים כדי לנקות את הראש מהתופעה הלא נעימה הזאת. כבר שנים שחברת ד"ר פישר מספקת לצרכנים פתרונות מעולים לטיפול בבעיה כאשר לקראת החזרה לבתי הספר ולגנים היא השיקה את הספריי הרציף מתיר הקשרים. מדובר בפיתוח חדשני לסירוק קל ונוח, שפותח על מנת לתת להורים מענה קל ומהיר לסירוק השיער גם בשעות הבוקר הלחוצות. בספריי תמצאו את תמצית הרוזמרין המפורסמת שאחראית לא רק על הריח הממכר של הסדרה (שאני די בטוחה שאין אחד שלא מכיר!), אלא גם על ריכוך השיער, התרת הקשרים והרחקת הכינים מהראש.
בערכת השמדת הכינים הקומפקטית שקיבלתי תוכלו למצוא גם את השמפו והמרכך לילדים ואת משמיד הכינים וביצי הכינים יחד עם מסרק צפוף שיניים. זוהי ערכת חובה לכל מי שיש לו ילדים מגיל שלוש ומעלה (שזה לרוב הגיל שבו הם מתחילים להידבק) כאשר השימוש בכל המוצרים נעים ובטיחותי לשימוש. את הספריי אגב, לא ניסיתי על מיכאל (כי כמעט ואין לו שיער!), אבל השמפו והמרכך עם הריח המושלם הם חלק משגרת האמבטיה שלנו.


את מוצרי סרקל פורטה מבית ד"ר פישר ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ.


שמפו קצף אל דמע מבית Soft Care

המותג הותיק השיק לאחרונה את השמפו קצף אל – דמע שהוא מוצר ייחודי לטיפול בראש העדין של התינוק כבר מהאמבטיה הראשונה. הוא פותח במיוחד כדי לתת מענה לחשש הגדול ביותר של ההורים הטריים בזמן הרחצה – ניקוי ראשו העדין של התינוק. השמפו מאפשר לנקות ביעילות את הראש מבלי להפעיל לחץ או תנועות חזקות, כאשר התינוק נהנה מתחושת הקצף הנעימה ומחוויית הרחצה באמבטיה. השמפו מאושר לשימוש על עור רגיש, הוא נטול אלכוהול ופארבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית. הכיף הגדול שבו הוא הריח הישן, המוכר והאהוב שזהה לשאר המוצרים בסדרה של המותג.


מחירו: 19.90 שקלים ל – 500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)