יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

קולקציית החג של הוניגמן קידס

כשהייתי ילדה לא הבנתי על מה כל המהומה ולמה לאמא שלי כל כך חשוב לקנות לי בגדים חדשים לחג. היום כשאני אמא בעצמי, אין סיכוי שאפספס את ההזדמנות לרכוש לבן שלי בגד חדש. תקופת חגי תשרי היא אחת התקופות שאני הכי אוהבת בשנה, ניחוחות של התחדשות מהולים בסימנים מבשרי הסתיו. כל ארוחות החג האלה עושות לי טוב על הלב (כן כן, בניגוד לאחרים) והעובדה שהחנויות מוצפות בקולקציות ביגוד חדשות הן לנשים וגברים והן לתינוקות ולילדים ללא ספק תורמת עוד יותר לתחושת ה - "ההתחדשות" המדוברת.

הוניגמן קידס

בהוניגמן קידס רקחו לילדים קולקציית חג באווירה חלומית עם מגוון פריטים חגיגיים, רכים ורומנטיים באווירה המשרה רוגע ושלווה לחג שכולו התחלות חדשות.


בקולקציית הבנות מציע המותג פריטים קלאסיים כמו שמלות בגזרות A, שמלות תחרה, חצאיות וחולצות מבדי קרפ ושיפון. הפריטים עוצבו בדגש על צבעי פסטל רכים ובהירים וצבעוניות קלאסית כמו שחור-לבן. לצד אלו ניתן להשיג הדפסי פרחים המסמלים על פריחה והתחדשות.


בקולקציית הבנים מציע המותג פריטים שעוצבו בהשראת עולם הטבע והניגודיות שבין שקט ושלווה מול איתני הטבע והסערות. השקט מאופיין בצבעוניות נעימה של לבן וגוונים של כחולים מול צבעוניות חמה של חום ואפור אשר יוצרים חספוס ייחודי לפריטים וכמובן צבעי הבייסיק - שחור ולבן. עוד בקולקציית הבנים: מגוון דפוסים של צילומי טבע מעניינים מול צילומים אורבניים מדליקים שכולם עברו פילטר שיוצר מראה חדש. בין הפריטים חולצות מכופתרות מבד פשתן, חולצות עניבה וצווארון סיני מיוחד, חולצות בצבעוניות טבעית המתאימות לחג ולכל אירוע, חולצות טי מגוונות המשלבות הדפסים, פאצ'ים אופנתיים ומשחק עם טקסטורות.


טווחי המחירים נעים בין 49.90 ל - 159.90 שקלים בטווח מידות של 1-18 אצל הבנות ו - 1-16 אצל הבנות.

את קולקציית החג החדשה של הוניגמן קידס ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

חג שמח ונשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)