יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

בייבי ביורן משיקה מנשא לאוהבי הטיולים והטבע

המנשא החדש של המותג השוודי - בייבי ביורן, אידיאלי עבור הורים שלא רוצים לוותר על הטיולים שלהם. הורים רבים סיפרו שהיו שמחים להשקיע יותר זמן בחוץ עם ילדיהם. עם זאת, פעילויות שכאלה והכיף של חוויות בטבע יכולות להיות מאתגרות כשיש לך ילדים צעירים מאוד. בעזרת קבוצת הורים פעילים, BabyBjörn פיתחה את הבשורה האחרונה, מנשא ה One Outdoors.
מנשא ה - One Outdoors מבוסס על דגם ה ONE הארגונומי המוכר והמתקדם ביותר של בייבי ביורן (עליו כבר כתבתי בבלוג בעבר) עם תכונות חכמות ופונקציונליות שהופכות אותו למנשא הטיולים המושלם.


למנשא המגיע בשני צבעים - טורקיז או שחור עם גימורים אדומים, תיק אחסון ייעודי, נרתיק עם גישה נוחה ופשוטה לטלפון הנייד ולמפתחות, רצועה לנשיאת בקבוק מים ואפילו יש לו מקום מיוחד לדובי. כמו כן המנשא עשוי בד גמיש ועמיד אשר דוחה מים ואבק וקל במיוחד לניקוי ובמקביל רך ונעים מבפנים בכדי לספק לתינוק את הסביבה האידיאלית.  


מעבר לפונקציונליות המנשא הארגונומי מאפשר נשיאה אופטימלית של תינוקות הודות לחגורת מותניים חזקה ויציבה ורצועות כתפיים מרופדות המאפשרות פיזור של המשקל לנוחות מירבית. המנשא מתאים לשימוש מגיל לידה (מ - 3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) עם ריבוי מצבי נשיאה כך שההורה יכול לשאת תינוק צעיר מאוד עם הראש שלו מונח על החזה או פונה החוצה כשהוא קצת יותר מבוגר, כמו גם ילד גדול יותר כשהוא עייף וזקוק לטרמפ על גבם של אמא או אבא כך שיוכלו להשקיף ולשתף את נפלאות הטבע.

המנשא מאפשר לשאת את התינוק ב - 4 מצבים:
» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
» התינוק פונה כלפי העולם: מומלץ מגיל כ- 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
» נשיאה קלה על הגב: מגיל שנה, המאפשר נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.

מחיר המנשא: 990 שקלים, ניתן להשיג אותו באולם התצוגה של בוגבו ישראל ברמת השרון ואצל המשווקים המורשים בלבד –

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)