יום שני, 18 ביולי 2016

מיכאל לובש Catimini

את השם Catimini כל אמא פאשינסטה ודאי תכיר, הלא מדובר במותג הפרימיום הצרפתי לבגדי ילדים שהגיע לארץ לפני מספר חודשים. את המפגש הראשון עם Catimini ערכתי לפני כשנה, כשטסתי לחופשה בארה"ב עם מיכאל שלי, שם גם חיפשתי לרכוש לו פריטים שווים ויפים. חלון הראווה של Catimini כבש אותי, הפריטים היו מוצגים באופן מושלם וחלומי, העיצובים של הקולקציה היו מעבר לכל דמיון, אבל היה רק חסרון אחד - המחיר היה מעט גבוה מידי בשבילי. גיגלתי אחר שם המותג ואז גיליתי ש – Catimini הוא לא סתם עוד מותג לבגדי ילדים, אלא הוא הרבה מעבר לזה.



הוא נוסד בצרפת לפני למעלה מ – 40 שנה על ידי מוניק ופול סלומון ולאט לאט התרחב ויצא גם אל מעבר לגבולות אירופה. בתוך מספר שנים הוא הצליח לחדור גם לשווקים שמעבר לאירופה ולבסס את עצמו כמותג ביגוד ילדים יוקרתי גם במקסיקו, אוסטרליה, ערב הסעודית ועוד.
החנות הראשונה שנפתחה בארץ נמצאת בכיכר המדינה והיא משתרעת על פני שני מפלסים. תוכלו למצוא בה את הקולקציות העדכניות לתינוקות ולילדים, גם לבנים וגם לבנות, החל מביגוד קז'ואל יומיומי ועד לבגדים לאירועים מיוחדים וחגיגיים יותר. הפריטים עשויים מהחומרים הטובים ביותר ותמצאו עליהם הרבה מאוד דיטיילס מושקעים. בנוסף למחלקת הביגוד, Catimini מתהדרת בקולקציית אקססוריז מדהימה שבה תמצאו בין השאר: כובעים, בגדי ים, משקפי שמש ועוד.


מיכאל לובש שני פריטים מתוך הקולקציה: החולצה הלבנה והחגיגית בעלת השרוול הארוך וההדפס המדליק נמכרת עכשיו בהנחה של 40% והיא עולה 114 שקלים (במקום 190 שקלים). מכנסי הברמודה הלבנים נמכרים גם הם בהנחה של 30% והם עולים 142 שקלים (במקום 203 שקלים). באתר הבית הישראלי של Catimini תמצאו עוד מבחר רחב של פריטים בהנחות סוף עונה ותוכלו לבצע גם רכישה אינטרנטית שלהם. מבצעי סוף העונה הם הזדמנות מעולה לפנק גם את הילדים שלנו בפריטי לבוש איכותיים העשויים מהבדים הטובים ביותר ובעיצוב מושקע ואופנתי. הכיף הגדול בסיפור הוא שהפריטים נארזים בנייר משי חגיגי ומוכנסים לתוך קופסא יפה, כיאה לבגדי מעצבים! כי אם יש משהו שאני יותר אוהבת זה פריטים שנארזים מתוך מחשבה וכחלק מחוויית הקניה הכוללת. תענוג של ממש.

האמת היא שלא ממש הצלחתי לשדל אותו לדגמן לי בעמידה ככה שאולי קצת קשה לראות כמה חתיך הוא באאוטפיט הקייצי הזה ואיך הפסים הכתומים על החולצה מבליטים לו יותר את הגוון הג'ינג'י של השיער (ואני באמת לא יודעת איך קרה דבר כזה שיצא לי ילד ג'ינג'י!), אבל בעמוד האינסטגרם שלי יש תמונת אאוטפיט ברורה ושווה לא פחות!


זה הלינק לאתר הישראלי של המותג: www.Catimini.co.il אבל שתדעו לכם שאם בא לכם באמת לשטוף את העיניים, מומלץ להגיע לחנות ברחוב ה' באייר 32 בתל אביב.

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)