יום חמישי, 21 ביולי 2016

מיכאל נועל פפאיה

להשקת קולקציית נעלי הילדים לקיץ 2016 של המותג פפאיה הגעתי מתוך כוונה ברורה: לקנות למיכאל את הסנדלים הכי שיקיים בחנות! בתור חולת נעליים, היה לי ברור שהילד שלי הולך לנעול בקיץ הקרוב את הסנדלים הכי יפים בגן. ובכן, סיבוב קצר בחנות, עוד טרם הפרזנטציה, והדגם נבחר במהירות הבזק.


הסנדלים של מיכאל בגווני כחול עם מעטפות נייר ירוקות המעטרות אותם עשויים עור ובעלי סוליה עמידה ואיכותית המשתלבת עם מראה הסנדל בצורה מושלמת. הם נסגרים בעזרת סקוצ'ים ככה שגם למיכאל וגם לי הרבה יותר קל לנעול אותם ולהדק בצורה נוחה על כף הרגל.
כיאה לבן, הוא משתולל, רץ, קופץ ולפעמים אפילו אוכל ומכרסם את הסנדלים שלו (וואי זמיר!). כבר כמה שבועות שהוא נועל אותן באופן יומיומי לגן ובשעות אחה"צ והערב והן שומרות על צורתן ואיכותן בצורה מושלמת ומאוד מפתיעה למען האמת. השמועות מחברות שלי מספרות על נעליים סופר עמידות לאורך הזמן ואיכות בלתי מתפשרת – תענוג של ממש!  


קולקציית הקיץ בחנות הייתה מאוד מגוונת, היו שם גם נעלי צעד ראשון, סניקרסים, נעלי בובה ובלרינה, מוקסינים ועוד. כולם הגיעו במגוון רחב של סגנונות ועיצובים, גם ליומיום וגם לערב, כאשר כל ילד וילדה יכולים למצוא את הנעל המתאימה להם הן בנוחות והן בנראות. הבשורה העיצובית בקולקציה העונה היא הצבעוניות המגוונת שחוצה מגדר. לא רק ורוד פוקסיה לבנות וכחול לבנים, אלא גם צהוב, טורקיז, אדום, קורל ורוד עדין וירוק תפוח, צבעוניות חדשה שההשראה אליה נשאבת מצבעם העשיר של פירות הקיץ ומגווני הפסטל הרכים של הגלידה. לצד צבעוניות ססגונית זו ניתן למצוא בקולקציה גם הדפסים מגוונים כמו: מנומר, מנוחש, קונפטי, פרחים, קומפלאז' ועוד מגוון בדים כמו ג'ינס ועור שיוצרים יחדיו קולקציה בעלת אמירה אופנתית, יצירתית ומתוחכמת.


מידות ומחירים:
סנדלי צעד ראשון מגיעים במידות של 19-24 ונמכרים במחיר של 219-239 שקלים, סנדלי בנות מגיעים במידות של 25-39 ונמכרים במחיר של 199-239 שקלים, סנדלי בנים מגיעים במידות של 25-35 ונמכרים במחיר של 199-209 שקלים והסניקרס מגיעים במידות של 119-269 ונמכרים במחיר של 119-169 שקלים.

מבצעי סוף העונה בפתח ובשל כך תוכלו לרכוש את הקולקציה החדשה בהנחה של 30% על הזוג הראשון ו - 60% הנחה על הזוג השני (לא כולל נעלי צעד ראשון). 

את קולקציית הקיץ 2016 של פפאיה ניתן להשיג בכ – 40 סניפים שונים של הרשת הפזורים ברחבי הארץ ואצל המשווקים המורשים. את רשימת החנויות והמשווקים ניתן לראות באתר הבית, יחד עם דגמים נוספים מתוך הקולקציה: www.papaya.co.il


קיץ נעים ונוח,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)