יום רביעי, 22 ביוני 2016

חדש על המדף - מוצרים חדשים לחודש יוני

חודש יוני הביא עימו מספר השקות מעניינות הקשורות בתחום התינוקות והילדים וקצת היה לי קשה לבחור ממה להתחיל הפעם שכן עם כל אחד מהמוצרים עליהם תקראו בפוסט הבא, יש לי קשר מיוחד.

מאמי קר

אני אוהבת את המוצרים של מאמי קר בשל היותם מוצרים טבעיים ואקולוגיים. הם השיקו לאחרונה שני מוצרים חדשים, שאת שניהם שמחתי מאוד לקבל.
הראשון הוא נוזל הכביסה האקולוגי, שמיועד לבגדי תינוקות וילדים. כן כן, אני עדיין מפרידה את הכביסה שלי מהכביסה של מיכאל (למרות שהוא עוד שניה בן שנתיים) ומשתמשת בחומרים ייעודים לתינוקות. נוזל הכביסה החדש של מאמי קר מתמוסס ונשטף טוב יותר מאבקות כביסה ונוזלי כביסה אחרים, ובכך הוא לא משאיר על הבד שרידי דטרגנטים העלולים לגרות את עורו של התינוק. הוא מגיע במיכל נוח לשימוש של 2 ליטרים והוא ידידותי לסביבה. הכביסה יוצאת נקיה ובעלת ניחוח קליל ועדין בזכות נוזל הכביסה.


המוצר השני הוא קרם ההגנה המינרלי לתינוקות ולילדים המספק הגנה גבוהה מקרינת UVA ו - UVB ועומד בתקינה החדשה 2014 של משרד הבריאות לגבי הגנה מ - UVA ו - UVB. הוא בעל מקדם הגנה בגובה 30SPF והוא מכיל בתוכו את הרכיבים הבאים: חוחובה, אבוקדו, זרעי ענבים, קוקוס, שקדים וחמניות. הוא נטול פרבנים ובעל מסננים מינרליים בלבד. בקבוקן הספריי מכיל כמות של 70 מ"ל והוא מאוד נוח לשימוש. מתיזים כמות נדיבה של קרם ישירות על העור ומורחים עד לספיגה מלאה. כדי להגיע להגנה מקסימלית, מומלץ למרוח שכבה שניה. 


את מוצרי מאמי קר ניתן להשיג בחנויות השונות ובפארמים השונים ברחבי הארץ כמו: ניו פארם, סופר פארם, שילב, מוצצים, ניצת הדובדבן ועוד. את רשימת החנויות המלאה תוכלו לראות באתר הבית: www.mommycare.co.il


כיף

המותג האהוב כיף השיק לאחרונה קרם ותרסיס להתרת קשרים מסדרת כיף פיות לילדים. כשאליענה, האחיינית שלי מארה"ב הגיעה לביקור בארץ וראתה במקרה את שני המוצרים האלה על השולחן שלי, היא מיד ביקשה לנסות אותם. האחיינית והנסיינית בת ה - 6, היא בעלת שיער ארוך ומתולתל ונוהגת להשתמש במוצרים מהסוג הזה באופן קבוע. היתרון בסדרה החדשה של כיף נעוצה בעבודה שהמוצרים הם בעלי נוסחה ייחודית ועדינה לסירוק קל וללא קשרים ומכילים תמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער, פרו ויטמין B5 למראה בריא ובוהק וניחוח רענן הנשאר לאורך זמן וללא צורך בשטיפה. שני המוצרים נארזו במזוודה של אליענה ועושים את דרכם ממש עכשיו לחדר הרחצה שלה אי שם במיאמי. הילדה פשוט מאוהבת! 


מחיר הקרם/תרסיס: 19.90 שקלים לתכולה של 350 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.


לורה סוויסרה

מותג הטקסטיל לתינוקות ולילדים משיק את קולקציית הכוכבים לקיץ 2016 ובה תוכלו למצוא: מגן שמש טטרא לסלקל, מגן שמש טטרא לעגלה, מגבת כובע, זוג חיתולי טטרא, זוג סינרי טטרא וזוג סינרי בנדנה טטרא. אל ביתי הגיעו מגן השמש לעגלה ומגבת הכובע, שניהם מאויירים בכוכבים בגווני אפור וכחול, כאשר תוכלו למצוא את כל המוצרים גם בגרסא לבנות ובאיורי כוכבים בגווני ורוד. מיכאל שלי אמנם כבר גדול עבור שני המוצרים שקיבלתי לסקירה, אבל יש לי שלוש (!) חברות מאוד טובות שעומדות ללדת בחודשים הקרובים בנים, ואין לי ספק שאני הולכת לפנק כל אחת מהן בסל מוצרים עמוס וגדוש טקסטיל של לורה סוויסרה. 


המגבת עם הכובע עשויה 100% כותנה והיא מגיעה בגודל של 76/76 ס"מ. היא רכה ונעימה לשימוש ועוטפת את עור התינוק בעדינות. מחירה: 59 שקלים. 


מגן השמש לעגלה עשוי גם הוא 100% כותנה והוא מצוייד בחוטי קשירה בצדדים כדי להניח את מגן השמש בצורה הטובה והנוחה ביותר על העגלה ו"חלון הצצה" המאפשר קשר עין עם התינוק. המוצר ניתן לשימוש גם על אמבטיה וגם על טיולון. מחירו: 89 שקלים. 


את מוצרי לורה סוויסרה ניתן להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.laura-swisra.com

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)