יום שלישי, 14 ביוני 2016

פותחים את עונת הרחצה

היינו אמורים להיות בים בסופ"ש האחרון. מכל מיני סיבות שונות ומשונות מצאנו את עצמנו שוחים במקום קצת אחר. סבא וסבתא של מיכאל קנו לו בריכה מתנפחת ומילאו אותה במים. מאחר ובסופ"ש האחרון חגגנו את חג השבועות, הנקרא בשמו החמישי (!) גם חג המים, ארזנו את בגד ים החדש של מיכאל מ – The Children's Place ועוד כמה קשקושים נחמדים שיהיה לו נחמד לשחק איתם במים, ופתחנו רשמית את עונת הרחצה.


האמת היא שתיכננתי לקנות לו בגד ים דומה עכשיו בביקור האחרון שלי בארה"ב, אבל זה איכשהו התפספס וקצת התבאסתי. כשחזרתי לארץ וגיליתי שב – The Children's Place מוכרים בגדי ים מהממים עשויים מבד החוסם את קרינת השמש ובמחירים ממש מעולים ידעתי שאין לי מה להצטער בכלל.


המכנסיים הספורטיביים עולים 69.90 שקלים במחירם המקורי ועכשיו יש גם 30% הנחה על כל הפריטים בחנות ככה שזה יוצא רק 48 שקלים. קניתי גם חולצה תואמת עם ציורים של כריש ודגיגים מתוקים (גם החולצה עשויה בד מיוחד החוסם את קרני השמש) שעלתה גם היא 48 שקלים, אחרי אותה הנחה של 30%.


אני מתה על צבעי הניאון של בגד הים כי הם הכי מרגישים לי קיץ ולמי מכן שיש בנות, גם להן תמצאו בגדי ים משגעים. שלמים וביקיני עם הדפסים טרופיים, מנומרים ופרחוניים.
את משקפי השמש התואמים לבגד של ים מיכאל פספסתי בחנות, לא נשארו כאלה במידה שלו. באסוש.


טווח המידות של בגדי הים נע בין 6M ל – 5T אצל התינוקות ואצל הילדים בין 4 ל – 14. את כל קולקציית בגדי הים והחוף ניתן להשיג ברשת חנויות The Children's Place הפזורות ברחבי הארץ. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)