יום ראשון, 8 במאי 2016

חדש על המדף: סבוקלם בייבי

את מוצרי סבוקלם אני מכירה שנים רבות וארוכות כאשר כל התנסות עם מוצר של המותג, הייתה מבורכת תמיד. בשגרת הטיפוח היומיומית שלי תוכלו למצוא את קרם הפנים הקלאסי שלהם ובשגרת הטיפוח היומיומית של בעלי, תמצאו את קרם הלחות לקרקפת. שני מוצרים שאנחנו מכורים אליהם כבר זמן רב ולכן שמחנו לגלות שמעתה נוכל גם לטפח את התינוק שלנו במוצרי סבוקלם.
בליין החדש שפותח במיוחד עבור עורו הרגיש והעדין של התינוק תמצאו מוצרים המבוססים על רכיבים צמחיים ושמנים טהורים, הידידותיים לעור התינוק, כולם נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש והם היפואלרגניים ונטולי פראבנים. אני קיבלתי להתנסות באל סבון ושמפו לתינוק, ובמשחת ההחתלה.


משחת ההחתלה מעניקה מעטה הגנה מפני לחות ורטיבות, מבלי לאטום את העור ובכך מאפשרת לו "לנשום", היא עשויה רכיבים כמו: שמן זית, שמן קוקוס, ויטמין E, תמצית רוזמרין ושמן מורינגה וכמו כן, תמציות שרפים כמו מור ולבונה ואלת המסטיק. היא אינה מכילה רכיבים מן החי כגון לנולין, אינה מכילה בושם, מים וחומרים משמרים ומבוססת על תערובת שמנים צמחיים בלבד. המשחה היפואלרגנית ונבדקה לעור רגיש. היא בעלת מרקם קרמי עדין כאשר היא אינה מייצרת על עור התינוק שכבה כבדה ודביקה בדומה לקרמי החתלה אחרים. מחירה: 49.90 שקלים ל – 60 מ"ל.


אל הסבון והשמפו לתינוק הוא תכשיר עדין במיוחד, לניקוי יעיל, לשמירה ולהגנה על עור הפנים, הגוף ושיערו של התינוק. הוא בעל נוסחה חדשנית, נטולת שמנים מינרלים, המעשירה את העור בלחות ורכות ושומרת על רמת חומציות אופטימאלית להגנה על המעטה הטבעי של העור ולמניעת גירוי והתייבשות העור. מתאים לשימוש יומיומי החל מהאמבט הראשון. יש לו ניחוח עדין ומרענן שנשאר על עור התינוק למשך שעות, כאשר אני נוהגת גם לרחוץ את ידיו ואת פניו של הבייבי שלי בכל בוקר עם המוצר. הוא אינו שורף בעיניים ולכן כיף להשתמש בו ואין חשש אם הוא חודר מעט לעין. הוא היפואלרגני, ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש. ללא SLS וללא פראבנים. מחירו: 54.90 שקלים ל – 400 מ"ל.


מוצרים נוספים בסדרה: קרם פנים לתינוק (54.90 שקלים ל – 50 מ"ל), שמן אמבט לתינוק (89.90 שקלים ל – 400 מ"ל), קרם גוף טיפולי (89.90 שקלים ל – 100 מ"ל) ו – קצף ניקוי טיפולי (84.90 שקלים ל – 100 מ"ל).


את כל מוצרי סבוקלם בייבי ניתן להשיג במחלקת הטבע של סניפי סופר פארם, ובבתי המרקחת הפרטיים.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)