יום ראשון, 1 במאי 2016

מטרנה ביג בטעמים

מהשניה שהפסקתי להניק, מעט לקראת גיל שנה, העברתי את מיכאל שלי לתמ"ל מסוג מטרנה. לא הייתה בכלל התלבטות וידעתי שהחלב שאני גדלתי עליו יעשה עבודה טובה גם אצל הבן שלי. למרות שמיכאל כבר בן שנה ושמונה חודשים וכביכול אינו זקוק לחלב יותר, אני עדיין ממשיכה לתת לו בקבוק חלב אחד לפני השינה מאחר ואני יודעת שבמטרנה יש כל כך הרבה מרכיבים חשובים ומזינים שאני אשמח שהבן שלי יקבל אותם. 
ההשקה האחרונה של מטרנה היא "מטרנה ביג בטעמים" - משקה בטעם שוקו לילדים מגיל שנתיים ומעלה. הוא מספק 22 ויטמינים, מינרלים ופרוביוטיקה וניתן לשלב אותו עם ארוחת הבוקר, הערב או בין הארוחות, כך שהילדים יכולים להנות מטעם נפלא ואנחנו ההורים יכולים להיות בטוחים שזה באמת טוב להם. 


"כוס משקה של מטרנה ביג מספקת כשליש מהקצובה היומית המומלצת של סידן וברזל לפעוטות בגילאי 2-3 וכן, פרוביוטיקה התורמת לחיזוק ההגנה הטבעית", כדברי הדיאטנית הקלינית והמנהלת המדעית של מטרנה, רננה מזרחי.


פירוט הויטמינים ושאר המרכיבים מפורטים בצורה ברורה על גב המיכל העגול. הוא מגיע בסגירה הרמטית בדומה לקופסאות התמ"ל המוכרות כאשר כפית המדידה מצורפת לאריזה. 


לצורך הכנת משקה שוקו נדרשות 3 כפיות (מכפית המדידה המצורפת) לכוס של 200 מ"ל מים. מערבבים היטב את הכוס ושותים לרוויה. 


טווח המחירים הוא 27-33 שקלים לקופסא של מטרנה ביג וניתן להשיג אותה בכל רשתות השיווק והפארם ובחנויות הפרטיות. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)