יום שישי, 29 באפריל 2016

סולוג מציגה: קולקציית אביב - קיץ 2016

קולקציית אביב - קיץ 2016 של מותג הילדים סולוג מציגה מגוון רחב של דגמים לבנים ולבנות המשדרים שמחה וצבעוניות קייצית כיאה לעונה. הקולקצייה כוללת בגדים חגיגים לצד בגדי פנאי בגזרות מיוחדות שעוצבו מתוך המון מחשבה ועם דגש על איכות, רכות ונוחות. הפריטים בקולקציה משולבים בבדים ובטקסטורות שונות בצבעים רעננים ועכשוויים. 



הקולקציה מציגה ארבע עולמות השראה ותוכן:

  • Lee Cooper Denim - קבוצת הדנים בקולקציה מקבילה בהרבה מובנים לקולקציית הג'ינסים הבוגרת של המותג "לי קופר" בשל העיצובים הבוגרים שבה כמו: חתכים, תפרים שונים, רקמות ושטיפות, דגל בריטניה ועוד. הקולקציה במראה יומיומי וטרנדי בצבעוניות המתרכזת בכחול נייבי, רויאל, תכלת על כל גווניו, לבן, מג'נטה, אדום אפור ובדי מלאנג' צבעוניים. הגזרות המוצעות הן: Skinny, Slim, Jogger. 
  • Lee Cooper Deep Summer - קבוצה במראה בוהו שיק בהשראת שנות ה - 70 ובה שילוב דפוסים צעירים וקלילים. ניתן למצוא בה חולצות במראה כפרי מבדים סרוגים, עיטורי תחרות, דפוסי פרחים עדינים, מכנסיים קצרים, שמלות מסתובבות, חצאיות מתנפנפות ועוד. הצבעוניות השולטת בה היא: צהוב בננה, ירוק, כתום, לבן, תכלת ופריטים נוספים בציעת דגרדה, טאי דאי, התזות צבע וצביעה ייחודית.  
  • Glamor/Urban - בגזרת הבנות תמצאו קבוצה של פריטים חגיגיים וזוהרים המוצעים עבור אירועים מיוחדים בצבעוניות של שחור ולבן או צבעי פסטל. בקבוצת הפסטל ישנן שמלות מעוטרות בבדי שיפון ותחרות למראה חגיגי במיוחד בצבעוניות של ורוד, קרם ולבן. בגזרת הבנים תמצאו היצע רחב של חולצות אריג חגיגיות עם צווארון סיני או רגיל בדפוסים מיוחדים, טקסטורות שונות, חולצות פולו, חולצות טי לאירועים מיוחדים ומכנסי אריג בגזרות של: Flat Front, Jogger, Pockets. 
  • Basic - קבוצת קז'ואל ספורטיבית ופרקטית לכל ילד וילדה המציעה ביגוד יומיומי במחיר אטרקטיבי במיוחד. בין הפריטים הבולטים תמצאו טייץ חלק ומודפס, חולצות טי במגוון גזרות, מכנסי ברמודה משוחררים וחצאיות מסתובבות וקלילות. 

ואלה הם חלק מהפריטים הנפלאים לבנות בקולקציה:


ואלה הם הפריטים מהקולקציה המיועדים לבנים:


אני מאוד אוהבת את העובדה שאפשר לעשות הרבה מיקס&מאטצ' בין הפריטים בקולקציה, גם של הבנים וגם של הבנות וכמו כן, הבדים מאוד עמידים ואיכותיים גם לאחר מספר כביסות.
פריטים נוספים מתוך הקולקציה, מידות ומחירים תוכלו למצוא באתר של סולוג ממש כאן:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)