יום שבת, 2 בינואר 2016

סוודרים חורפיים למיכאל מ – The Children's Place

כבר יותר מידי זמן שאני אומרת לבעלי שצריך להוסיף למלתחת הבגדים העשירה של מיכאל גם כמה סוודרים מחממים. יש לו המון חולצות מכופתרות שוות ושיקיות, טישרטים מהממים ועליוניות רוכסן נהדרות אבל כל מה שחסר לו בארון זה סוודרים. אז נסענו יחדיו לקניון שבעת הכוכבים לסניף הענקי של The Children's Place ומצאנו שם כל כך הרבה סוודרים נפלאים ששניים מהם גם חזרו איתנו הביתה. החולשה של בעלי ושלי לפסים מצאה את דרכה מהר מאוד גם אל המלתחה של מיכאל ורכשנו עבורו את שני הסוודרים הזהים הללו (בשני צבעים שונים). ביום המחרת כשהבאנו אותו לגן, אפילו הגננת שמה לב לסוודר המהמם שלו. כשניסתי לתפוס כמה תמונות אופנתיות שלו, הוא לא שיתף יותר מידי פעולה, אבל בכל זאת הצלחתי "לגנוב" את ארבעת אלה:


הסוודרים עלו לי 59.90 שקלים כל אחד אולם עכשיו ניתן למצוא אותם בהנחות של סוף עונה ובמחירים נמוכים יותר. בקולקציה ראיתי כמה פריטים נוספים לבנים שמאוד מצאו חן בעייני כמו חולצות ומכנסי פליז נעימים ומחממים, קפוצ'ונים ופוטרים, מכנסי דגמ"ח, ג'ינסים וג'קטים (שגם הם כמובן נמכרים עכשיו במחירי סוף עונה).
בגזרת הבנות הסוודרים והסריגים מככבים גם הם יחד עם שמלות פוטר מדליקות, טייצים, עליוניות צבעוניות עם הדפסים מתוקים, חולצות טריקו, ג'קטים, מעילים ועוד.


לבנות ולבנים הגדולים יותר (בטווחי מידות של 4-14) יש יופי של קולקצייה גם כן. בה ניתן למצוא המון פריטים עם הדפסים מיוחדים, קישוטי תלת מימד, דמוי פרווה והדפסים מנומרים, ג'ינסים סקיני לבנות ועוד. גם אצל הבנים תמצאו פריטים מיוחדים כמו ג'קטים טרנדיים ושילובם עם חולצות במראה השכבות, מכנסי אריג אלגנטיים ועוד. במחלקות ניתן למצוא פריטים משלימים כמו: כובעי צמר, גרביים, צעיפים, תכשיטים ואביזרים לשיער, מגפיים וסניקרסים.


לרגל הסייל שהתחיל בשבוע שעבר, כל הפריטים בחנות מוצעים במחיר של עד 69.90 שקלים וזה אומר שאני צריכה להגיע לשם שוב בהקדם כדי לקנות למיכאל עוד כמה פריטים יפים ומחממים לעונת החורף הנוכחית.

את כל הקולקציה ניתן למצוא בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ, פרטים נוספים ניתן למצוא באתר הבית: www.childrensplace.co.il

נשיקות,
שרונה.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)