יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

לורה סוויסרה משיקה את המתנה המושלמת ליולדת הטרייה

לפני שנה וחצי הייתי שם בדיוק – שניה לפני לידה ראשונה, ילד ראשון, אחת ההתלבטויות הכי גדולות הייתה איזה תיק החתלה לקנות. בדקתי כל כך הרבה תיקים ובעיקר נדהמתי מהמחירים הלא שפויים ואז אחותי הציעה לתת לי את תיק ההחתלה ששימש אותה וכבר אין לה בו צורך. "תשתמשי בו שבוע-שבועיים עד שתחליטי מה בא לך לקנות ואולי בכלל תקבלי אחד במתנה". השבועיים הפכו לחודש שהפכו לחצי שנה והנה אני עדיין עם אותו תיק. הוא לא היה לי מאוד נוח כי יש לו רק רצועה אחת ארוכה וכשצריך לטפס עם תינוק לקומה שלישית בלי מעלית לא תמיד זה קל!
אם תיק ההחתלה החדש של לורה סוויסרה היה בנמצא כשאני הייתי זקוקה לו, אין ספק שהוא היה הבחירה שלי מבין כל התיקים הקיימים בשוק. קודם כל, יש לו עיצוב מקסים ממש, לא תינוקי או מוגזם אלא בקווים נקיים, בצבעים נעימים ובגודל האידיאלי.


מה שאני אוהבת בו זה יש לו הרבה תאים שזה משהו נחוץ כשיש כל כך הרבה דברים לשים בתיק. הבטנה הפנימית שלו יפיפיה ומעוטרת בהדפס הפנים של מיקי מאוס, כאשר מוטיב זה חוזר גם על משטח ההתחלה המרופד ובנרתיק התואם שמגיעים עם התיק. הוא מצויד בשתי ידיות כך שאפשר להניח אותו על הכתף בנוחות וברצועה אחת ארוכה למי שמעדיפה להניח אותו באלכסון. חוץ מהדגם הכחול שלי יש גם את הגרסא האדומה עם הדפס של מיני מאוס. היופי בכל הסיפור הוא המחיר האטרקטיבי ביותר: 249 שקלים בלבד.

לורה ממשיכה בקו של דיסני ומשיקה גם את סט המצעים למיטת יחיד עם הדמויות המתוקות של מיקי מאוס, מיני מאוס, מכוניות ונסיכות דיסני. הסט עשוי 100% פוליאסטר והוא כולל סדין, ציפית וציפה שיתאימו למיטה בגודל 90/200. האחיין שלי בן ה – 3 קיבל ממני את הסט במתנה לחג החנוכה ואת החיוך שנפרש לו על הפנים כשהוא ראה את המצעים מונחים על המיטה שלו, אי אפשר לתאר בכלל במילים. סט המצעים נמכר במחיר של 129 שקלים.


את מוצרי לורה סוויסרה ניתן להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה:


נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)