יום רביעי, 6 בינואר 2016

חופשת מחלה

גם זה הגיע, מיכאל שלי חטף חתיכת וירוס שהשבית אותו (ואותנו, ההורים המודאגים) לשבוע ימים בדיוק. שיעול, חום, חוסר תיאבון וחולשה כללית הם אלה שגרמו לנו לחשוד בהתחלה שמדובר בדלקת ריאות. הבדיקות בישרו שהריאות נקיות והרופא קבע שמדובר בוירוס של חורף, כזה שכל הילדים בגן מעבירים מאחד לשני. אז מה עושים? שאלנו את הרופא, והוא ענה שאין יותר מידי, רק לחכות שהחום ירד ושהילד כבר לא יראה סימנים של חולשה. אז חיכינו יום, ועוד יום וכשראיתי ששום דבר לא באמת קורה, נזכרתי שקיבלתי מ"בייבי טבע" ערכה טבעית למניעה וטיפול במחלות חורף. קפצתי מהספה ושלפתי את השקית מערימת השקיות בפינת האוכל. הערכה היא בדיוק מה שהייתי צריכה: יש בה תמצית שמנים שתוריד את החום, תמצית שתקל על הנזלת והשיעול ותמצית שתעזור להוציא את הליחה.


הראשון הוא הוא ה - "בריאול" שהוא שמן הרחה להקלה על נזלת, שיעול וחום ומטפטפים ממנו 3-6 טיפות במבער או טיפה על פינת המזרון, חזית ההנקה או הפיג'מה. אני בחרתי לטפטף טיפה על פינת המזרון של מיכאל בכל לילה לפני השינה, וניחוח הלבנדר והאקליפטוס התפשטו במהרה בכל החדר. גם עץ התה, ג'ינג'ר ורוונסרה נמצאים בתערובת הסינרגטית והנפלאה הזאת והבקבוק שמגיע בגודל של 10 מ"ל יכול להספיק להרבה מאוד שימושים שכן מספיקה טיפה אחת ממנו בכל פעם. 

ה - "פיברול" הוא בקבוק של תמציות שמנים המיועד להורדת חום. החום כאן טיפס ל - 40 מעלות כמעט ולמרות שאני לא אוהבת נרות ואקמולים למיניהם, הייתי חייבת לתת חיזוק גם בזירה הזאת. מה שכן, באמבטיית הערב טפטפתי ישירות לתוך המים 6 טיפות שגרמו לחלל האמבטיה להריח כמו ספא (כדברי בעלי) בזכות המנטה, לבנדר ועץ התה שמצויים בתוכו. הריח התפשט גם אל תוך חלל האף שלי ומבלי שמיכאל ידע, כשנכנסתי אחריו להתקלח, טפטפתי כמה טיפות גם לאמבטיה שלי. הריח הרגיע אותי ועזר לי לישון הרבה יותר טוב. 


המוצר האחרון בערכה הוא ה - "קולד מיקס", תערובת שמנים לעיסוי באזור החזה והריאות המיועד להקלת סימפטומים המלווים התקררות, לעזרה בהוצאה ליחה והקלה על שיעול. אחרי המקלחת השתמשתי בכמות קטנות על האצבעות שלי ועיסיתי כדקה את אזור בית החזה שלו. מיד אחרי הלבשתי אותו חם, הכנסתי למיטה וכיסיתי היטב בשמיכה. הלילות שאחרי כבר היו הרבה יותר טובים שכן השיעול הנוראי שליווה את מיכאל בכל הלילות האחרונים נעלם כמעט לגמרי. 


הערכה עשויה כולה 100% מרכיבים טבעיים ולכן תתאים גם לתינוקות קטנים. היא נמכרת במחיר של 157 שקלים בלבד.

לחיזוק ולרענון כללי ריססתי בחלל החדר של מיכאל (וגם שלי, למען האמת) ב - "מוד אפ" שהוא תרסיס שמנים מרענן שמכיל בתוכו לבנדר, גרניום והדרים. הוא מכיל 100% רכיבים צמחיים ומספיקות ממנו 3 לחיצות כדי "להחיות" את החדר, לרענן אותו ולהשאיר בו ריח עדין, נעים ומרגיע. הכיף הגדול הוא שניתן לרסס ממנו גם מסביב לגוף ואפילו (!) בחדר הלידה, למי מאיתנו שאוטוטו שם. מחיר בקבקוק בכמות של 50 מ"ל - 49.90 שקלים.


את הערכה הטבעית למניעה וטיפול במחלות חורף ואת ה - "מוד אפ" ניתן להשיג דרך האתר של "בייבי טבע" או בחנות המותג ברחוב דיזינגוף 231 בתל אביב.


שיהיה לכולנו המשך חורף בריא!
שמרו על עצמכם,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)