יום שבת, 9 בינואר 2016

מבחן החיתול - פמפרס פרימיום החדשים

ממרומי שנה וארבעה חודשים של אמהות כבר הספקתי לנסות (כמעט!) את כל סוגי החיתולים בשוק ולהבין במה יותר נוח ונכון לנו להשתמש. את חיתולי פמפרס פרימיום ניסיתי לראשונה בבית חולים תל השומר, שם קיבלנו במלונית מארז גדול להתנסות. כשסיימנו אותו, ניסיתי מספר חיתולים נוספים ואף ראיתי תוצאות טובות איתם אולם החיתול הטוב ביותר שניסיתי עד היום הוא ללא ספק זה - פמפרס פרימיום. ולמרות שהייתי בטוחה שמדובר בחיתול המושלם, בפמפרס השיקו לאחרונה את החיתול החדש שלהם עם טכנולוגיה חדשה ופורצת הנקראת "תעלות הקסם" ולאחר שניסיתי גם אותו הבנתי שזה כנראה החיתול הטוב ביותר שקיים היום. 


אותן "תעלות הקסם" אחראיות לסיוע בפיזור מהיר ואחיד של הנוזלים. החיתול כולל שכבה עליונה רכה כמשי ומד-רטיבות בכל המידות, המסמן מתי החיתול מלא - שזה לכשעצמו אחד הפינוקים שווים שיש בחיתול עבור ההורה. 


הטכנולוגיה בלעדית למותג והיא פותחה על ידי פמפרס, היא כוללת מבנה של "תעלות" באזור הספיגה של החיתול וכאשר הנוזלים נספגים בחיתול הם נאגרים הרחק מעורו של התינוק ומעניקים עד 12 שעות של עור יבש. 
המחקרים מראים כי למגע עם העור תפקיד חשוב בהתפתחות התינוק מבחינה חברתית, רגשית ובריאותית, שכן תינוקות לומדים על העולם דרך העור. החיתול החדש מגן על העור והוא גם החיתול הרך והדק ביותר שיש היום בשוק. 
על החיתולים מצויירים דמויות מצוירות מתוקות וכיף להשתמש בו גם בשעות היום וגם בשעות הלילה.


כדי להבדיל בין פמפרס פרימיום הישנים לחדשים כל שצריך לעשות זה לחפש את תווית הזהב עליה רשום: Silky Softness. 


את החיתולים ניתן להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק ושווה לעקוב אחרי המבצעים השונים שכן הם הופכים את העסק לכדאי אף יותר. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)