יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

הבגדים החדשים של מיכאל מהאתר Biggies

כבר לא מדובר רק בבגדים עבורי, היום זה הרבה יותר בשביל מיכאל, תמיד בעדיפות ראשונה וקודם כל בשבילו. אם היססתי עד כה להזמין עבורי בגדים באינטרנט, בכל הקשור אליו אני פחות חוששת כי טווח המידות בגילאים שלו גדול יחסית (12-18 חודשים) כך שהוא באמצע של הקטגוריה ולכן מאוד קל לקלוע. באתר Biggies נתקלתי בזכות כמה פרסומים בפייסבוק שקפצו לי בפתאומיות והסקרנות שבי גרמה לי ללחוץ על הכפתור ששלח אותי הישר אל האתר הקסום. 
הצבעים הפסטליים והגרפיקה המתוקה מלאת הסטייל השאירה אותי דקות ארוכות באתר וגרמה לי לתור אחר הפריטים המושלמים עבור מיכאל. למען האמת, המבחר הגדול הצליח מאוד לבלבל אותי וכך גם המחירים המעולים של הפריטים המוצעים באתר. קל מאוד לשוטט בו שכן הוא מחולק לפי קטגוריות של בנים - בנות בתוספת נכבדה של אקססוריז נפלאים, נעליים ומחלקת הסייל השווה ביותר. מאחר ואני אמא לבן, נכנסתי קודם כל למחלקת הבנים שמציעה כמות מכובדת של חולצות מעוצבות, מכנסיים מגניבים ואפילו פיג'מות היסטריות (שעל אחת מהן שמתי עין ואני מתכננת להזמין אותה ממש בקרוב, כשיתקרר מעט יותר). ברוב חנויות הבגדים גם לילדים וגם למבוגרים, מחלקת הבנים תמיד קטנה ופחות שווה מזו של הבנות, אך זה מרגיש לי שב - Biggies ניכרת הקפדה יתרה בכל הקשור גם להיצע הבנים ולבחירת הקולקציה, ולטעמי היא אף עולה על זו של הבנות. אגב, יש לא מעט פריטים באתר שהם יוניסקס וזה ממש כיף כיף לקנות בגדי יוניסקס שיוכלו לשמש גם את הילד הבא מהמין השני (באם יצא אחד כזה). הפריטים שתזמינו יגיעו אליכם עם שליח (חינם בהזמנה מעל 299) או בדואר רשום בעלות סימלית. הקופסא שבא הונחו הפריטים מעוצבת ברוח האתר וכשהיא הגיעה לידי היה לי קשה להוריד את החיוך מהפנים. 


תכף אחשוף בפניכם את ההפתעות שמיכאל קיבל ואת הסטיילינג שעשיתי לו עם הפריטים של Biggies אבל רציתי להתעכב עוד שניה על הקופסא היפה ולספר לכם שהיא משמשת אותנו כעת לאחסון צעצועים בחדר - כי לפעמים שווה למחזר דברים יפים. 

בסט הראשון מיכאל לובש חולצת טריקו ובנדנה כחולה עם הדפס כוכבים קטנים של Biggies. אמא שלי השתגעה מהסטיילינג ואמרה שהוא נראה כמו דוגמן אמיתי.


בסט השני כיכבו מכנסי הכוכבים שמגיעים בשני צבעים, אליהם צרפתי חולצה שרכשתי בחו"ל והפכה את האאוטפיט למשהו היפסטרי לחלוטין (אבל בקטע הטוב של המילה). מיכאל נראה כל כך COOL ואפילו אפשר לראות בתמונות כמו שהוא מבסוט מעצמו (ומהסטיילינג שאמא עשתה לו).


פריטים נוספים שהגיעו במשלוח הם הג'ינס ומכנסי התחתון שישמשו אותנו לקראת האביב שיגיע מהר ממה שאנחנו חושבים כנראה.


הפריטים כבר עברו מספר כביסות ויובשו במייבש כביסה (בטמפרטורה נמוכה) ואת מבחן הכביסה הם עברו כמו גדולים. אגב, זה מבחינתי חשוב לא פחות משאר הפרמטרים אליהם אני מתייחסת כשאני קונה בגדים. 

זה האתר של Biggies:

www.biggies.co.il


את עמוד הפייסבוק שלהם גיליתי קצת אחרי שהמשלוח כבר הגיע והאמת היא שהעמוד מתוק לא פחות מהאתר ויש בו המון צילומים מקסימים של ילדים חייכנים לבושים בסטייל ואפילו הגרלות שוות ביותר והמון המון השראה. זה הלינק אליו, לכל מי שזה מעניין אותה: Biggies@Facebook 

ואם כבר בפייסבוקים ולייקים עסקינן, אתם מוזמנים להצטרף גם אל עמוד הפייסבוק של הבלוג שלי: 

ואל עמוד האינסטגרם הצבעוני שלי: Photo.Fashion.Passion@Instagram

נשיקות,
שרונה.

2 תגובות:

  1. בונבון אמיתי!! ברור שאמא שלך צודקת, והוא דוגמן!! יפיוף שכזה. והסטיילינג - מקסים!

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה :)