יום שישי, 11 בספטמבר 2015

4 רעיונות מדליקים למתנות לחג לילדים

אספתי עבורכם 4 רעיונות מדליקים למתנות שכל ילד ישמח לקבל. השנה אני מפנקת לא רק את הבן שלי אלא גם את כל האחיינים שלי, כך שהפעם הייתי צריכה לחשוב קצת יותר יצירתי וקצת יותר מושקע. הנה מקבץ מן המתנות שהם יקבלו השנה...

לאחיינית הקטנה


היא תקבל השנה את שמיכת הטריקו של החתולה המפורסמת והאהובה – הלו קיטי מבית לורה סוויסרה. אני לא מכירה ילדה אחת שלא מכורה לחתולה הורודה והמתוקה הזאת כך שהשמיכה המפנקת היא המתנה האולטימיבית עבור אותן בנות. היא עשויה 100% כותנה ומגיעה בגודל של 100*75. יש לה צד אחד ורוק חלק וצד שני לבן בעיטורי הלו קיטי. מחירה: 55 שקלים וניתן להשיג אותה באתר של לורה סוויסרה: www.laura-swisra.com ובחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ.


לאחיין בן השנתיים


הוא יקבל ממני את סט המצעים המתוק של מיקי מאוס מבית לורה סוויסרה. הסט מיועד למיטת מעבר והוא כולל ציפה בגודל של 100*150 ס"מ, סדין בגודל של 130*70 ס"מ וציפית בגודל של 50*70 ס"מ. הסט עשוי 100% כותנה ומחירו: 169 שקלים. הוא יפה כל כך, כך שאין לי ספק שכל ילד שהמיטה שלו תהיה מקושטת במצעים האלה, ישמח ללכת לישון בה בכל לילה. ניתן להשיג את הסט באתר של לורה סוויסרה: www.laura-swisra.com ובחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ.


לאחיין בן ה – 3


זהו השלב שבו חשוב לעבוד עם הילדים על פיתוח היכולות המוטוריות. המשחק "צעד ועוד צעד" מבית טלבר פופ, הוא משחק עץ איכותי וידידותי לסביבה. ניתן לסדר בו את חרוזי העץ בהתאם למספרים, בהתאם לנקודות או בבניה חופשית המעוררת את הדמיון. המשחק מיועד לילדים בגילאי 3 ומעלה ומחירו 50 שקלים. ניתן להשיג אותו דרך האתר: www.bshop.co.il ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.


למיכאל שלי


מיכאל בן שנה וכיאה לבן של הורים שעוסקים בתחום המוסיקה, כל מה שקשור בכלי נגינה הוא בגדר חובה אצלנו בבית. מיכאל קיבל במתנה ליום ההולדת שלו שחל ממש לפני כמה ימים את ספר הפסנתר של יובל המבולבל שמגיע עם 5 מצבי נגינה של: פסנתר, אקורדיון, סקסופון, פעמון וצלילים משעשעים ובנוסף, עמודי תווים עם השירים המוכרים של יובל המבולבל. כל עמודי הספר עשויים קרטון קשיח בפורמט גדול של 26*28 ס"מ ושיטת הנגינה מתוך הספר מבוססת על הצבעים והמספרים. הספר נפלא לילדים שההורים שלהם רוצים לחשוף אותם למקלדת נגינה כבר מגיל צעיר.
מחיר הספר: 70 שקלים וניתן להשיג אותו באתר ספארק טויס: www.spark-toys.com ובחנויות המובחרות.  

שיהיה חג שמח לכל הקטנים ולכל הגדולים ושנה טובה!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)