יום שבת, 31 באוקטובר 2015

אירוע ה - "בייבילנד" חוזר בפעם השמינית!

השנה עברה כל כך מהר מאז הבייבילנד הראשון שלי שהיה בדיוק לפני שנה. מיכאל היה אז רק בן שלושה חודשים והביקור הקצר שלי במתחם השאיר אותי עם טעם של עוד. השנה אירוע הבייבילנד יערך בין התאריכים: 10-12 לנובמבר בביתן 2 (החדש והענקי!) בגני התערוכה והוא יהיה לאירוע התערוכה הכי גדול שהתקיים בישראל. התערוכה תציע מגוון מוצרי תינוקות של מותגים מובילים במחירים אטרקטיביים, וכן חנות סופר-פארם מיוחדת לתינוקות עם מבצעים מעולים על חיתולים, מגבונים, מזון לתינוקות ועוד.
לנוחיות המבקרים ועל מנת להימנע מתורים ארוכים בדוכנים המשתתפים ניתן לבצע ההרשמה מוקדמת באתר ובכך לחסוך את זמן ההמתנה. כל מי שנרשם דרך האתר יקבל מתנה בובת רעשן.

במסגרת התערוכה ניתן להנות מפיעלויות חווייתיות, להתרשם ולרכוש במבצעים מיוחדים ממגון מוצרי התינוקות של המותגים המובילים בכל התחומים כמו: עגלות, ריהוט, צעצועים, ביגוד, טואלטיקה, מזון לתינוקות, אקססוריז ועוד. בין החברות שמשתתפות באירוע: לורה סוויסרה (מותג הטקסטיל האהוב עליי!), מותגי האופנה MINENE, EPK, ילדותי ועוד, רהיטי סגל, צעצועי פישר פרייס, שילב, בי פרי, מטרנה ועוד. את רשימת המציגים המלאה תוכלו למצוא באתר האירוע ממש כאן. עוד במתחם ה - "בייבילנד": סדנאות ופעילויות להורים וילדים, מתחם ג'ימבורי ענק ודוכני מזון וקפה למבקרים.

הרבה לקחים הופקו מאירועי הבייבילנד של השנים הקודמות ולכן החליטו לקחת את נושא הצפיפות במקום צעד אחד קדימה, ולהעביר את האירוע למתחם גדול הרבה יותר בשטח של 9,000 מטרים. זאת כדי להקל על קהל האמהות (והאבות) והילדים המגיעים למתחם.

מחירי הכרטיסים:
·       בקופות התערוכה: 35 ₪
·       בסופר-פארם -  ניתן לרכוש כרטיסים ב-25 ₪ בקנייה מ-59 ₪ ממוצרי החנות
·       ללקוחות לייף סטייל -  כרטיס כניסה זוגי: 35 ₪ (קנייה דרך אתר לייף סטייל, בסניפי סופר-פארם או בקופות התערוכה)
·       כניסה חופשית לילדים מתחת לגיל 12.

כל הרוכש כרטיס כניסה לתערוכה, יקבל במתנה תיק מתנות מהודר בשווי 79 ₪ הכולל:
מטרנה אקסטרה קייר תחליף חלב TO-GO 150 גרם, מטרנה דייסה 200 גרם, האגיס פרידום דריי אריזת 8 יחידות, אוונט מגבונים אריזת 15 יחידות, ערכת לייף בייביז הכוללת תיק רחצה, 10 חיתולי לייף בייביז, מוצץ, קרם החתלה קלנדולה 20 מ"ל, נסטלה צ'יריוס 475 גרם, סניידרס שברי בייגלה בטעם דבש חרדל ובצל 14 גרם.

ניתן לרכוש כרטיסים באתר לייף סטייל - WWW.LIFESTYLE.CO.IL ובסניפי סופר-פארם.

נתראה ב"בייבלנד"!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)