יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

עשה עלייה: מותג הטקסטיל לתינוקות - La Millou

אני מודה שאת שם המותג לא הכרתי קודם, אבל יום לפני שהלכתי להשקה של La Millou בארץ, גיגלתי אודותיו והבנתי שמדובר באחד כזה שכיף שיהיה בארץ.
למרות שהשם של המותג מצטלצל צרפתי, הוא מגיע אלינו הישר מפולין על ידי האתר ראפ בייבי, שהם גם מי שהביאו (ועדיין מביאים) את שמיכות העיטוף האהובות והמוכרת – Swaddle Duo . בין המוצרים שניתן למצוא בקולקציה של La Millou – ריפוד לעגלה, כתפיות לעגלה, כריות הנקה, כריות למיטה, שמיכות למיטת תינוק, תיקים לעגלה, תיקי החתלה ועוד. ההדפסים צבעוניים ויפים כל כך, כאלה שטרם ראיתי מהם בארץ (במה שקשור למוצרים לתינוקות) ואיכות הבד עולה על כל דמיון. המוצרים עשויים ברובם 100% כותנה והם ניתנים לכיבוס במכונת כביסה (עד 30 מעלות) ואפילו בתוכנית שכוללת סחיטה עד 800 סל"ד!


מיכאל שלי התחדש בשמיכת ינשופים מהממת, שתלווה אותו גם בגן החדש אליו הוא נכנס בעוד כ – 5 ימים (אמאל'ה!!! איזה התרגשות!!!) והאמת היא שגם כריות ההנקה המקסימות של המותג, כבשו את ליבי (אבל סיימתי להניק לפני חודש ככה שאין לי ממש שימוש בהן כרגע). העובדה שהכרית היא בצורת תרנגול נותנת לה שני שימושים – הראשון הוא שימוש ככרית עזר להנקת התינוק והשני הוא כרית לכל דבר – לקישוט החדר, למשחק ועוד.  


באתר של ראפ בייבי ניתן למצוא את כל מוצרי הקולקציה במלואם, כולל מחירים סופר אטרקטיביים ושווים ואף ניתן לבצע רכישה של המוצרים דרך האתר. באם אתם מעדיפים לגשת לחנות הקרובה לביתכם ולהתרשם מהמוצרים יותר מקרוב, ניתן ליצור קשר בטלפון - 052-699-3688 ולשאול לגבי הסניפים הקרובים לאיזור מגוריכם. 



והייתי חייבת בהזדמנות זו להוסיף כמה מילים על שמיכות העיטוף של Swaddle Duo אותן תמצאו גם באתר של ראפ בייבי: מדובר בשמיכות נעימות למגע, עם הדפסים יפים בצבעי פסטל נעימים וכאלה שיעזרו לתינוקות שלכם לישון הרבה יותר טוב (זה עובד וזה בדוק). כל החברות שלי משתמשות בשמיכת העיטוף של המותג הזה ולטעמי מדובר באחת מהמתנות הכי שימושיות שתוכלו להעניק לאמא שילדה זה עתה את תינוקה.


נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)