יום שבת, 22 באוגוסט 2015

קולקציית החגים של THE CHILDREN'S PLACE

אוטוטו הם כאן, חגי תשרי האהובים (ולא בציוניות) שבהם נאכל הרבה, ננוח, נטייל ונפגוש את המשפחות האהובות שלנו. שני האחים הגדולים שלי מגיעים לארץ לביקור מולדת וזה בכלל מרגש אותי. הם לא ראו את מיכאל שלי חודשים ארוכים ואני נרגשת מהמפגש המחודש ביניהם. בתור ילדה אני זוכרת את ריח החגים עומד באוויר, את אמא שלי קונה לי בגדים חדשים ונעליים תואמות חדשות, את סט הכלים החגיגי של החג ואת המטעמים המשובחים מעשה ידיה של אימי. לפעמים נדמה לי כאילו זה היה רק אתמול ולפעמים אני לא קולטת שעבר כבר כל כך הרבה מאז ושהיום אני אמא בעצמי, ואני זאת שצריכה ליצור את הזכרונות האלה גם לילד שלי. בשבוע הבא נקפוץ מיכאל, בעלי ואני לקניון הקרוב לביתנו (כנראה שזה יהיה קניון שבעת הכוכבים המוצלח) כדי לרכוש בגדים לחג לכולנו. ונכון שזה נראה כאילו יש עוד קצת זמן עד לראש השנה, אבל האמת היא שמדובר בעוד שלושה שבועות בדיוק (!) וזה כבר לא כזה רחוק. בראש השנה הקודם ובפסח האחרון מיכאל לבש את בגדי המותג של The Children's Place ומסתמן שגם בראש השנה הזה נפנק אותו בפריטים מקולקציית החגים החדשה שלהם.

קולקציית בגדי התינוקות לבנים מאופיינת במראה מדליק וכייפי המשלב הדפסים מתוקים, לצד מראה מחויט יותר של חולצות אריג מכופתרות, משובצות או חלקות, חולצות פולו אלגנטיות, סריגים דקים, מכנסי אריג חלקים או מודפסים וג'קטים סתווים למראה מהודר וחגיגי לערב החג. המידות נעות בין 6M ל - 5T. במחירים שבין 39.90 שקלים לחולצות ועד ל - 79.90 שקלים ומעלה למכנסי אריג. 


קולקציית בגדי התינוקות לבנות מאופיינת במראה שמח ומתוק עם טאץ' נסיכותי וחגיגי כיאה לחג. משולבים בפריטים בקולקציה צבעים בהירים כמו: ורוד, לבן זהב או שמנת, בבדי שיפון, טול ותחרה הבאים לידי ביטוי בשמלות וחצאיות. לצד ליין השמלות והחצאיות ניתן למצוא בקולקציה גם פריטים קלילים יותר לימי החג כמו סטים של חצאיות עם טייץ אופנתי ולהשלמת הלוק להתאבזר בשרשראות, צמידים, נעלי בובה, תיקים, כובעים ואביזרים לשיער. המידות נעות בטווח שבין 6M ל - 5T ובמחירי שבין 39.90 לחולצות ועד ל - 79.90 שקלים ומעלה לשמלות.


קולקציית הבנים הבוגרים לחגים כוללת מגוון גדול של פריטים אופנתיים וחגיגיים כמו חולצות אריג ופלנל מכופתרות, מכנסי אריג בגזרת SKINNY, דגמ"חים, ג'ינסים במגוון שטיפות, חולצות פולו צבעוניות, סריגים וג'קטים בסגנון הקולג' וקרדיגנים לימי הסתיו. הצבעוניות השולטת בקולקציה הבנים מתאפיינת בפלטת צבעים והדפסים מגוונת של כחול, ירוק, אפור, אדום וחום. טווח המידות נע בין מידה 4 ל - 14 ובמחירים שבין 39.90 שקלים לחולצות ועד ל - 79.90 לג'ינסים ומכנסי אריג.


אחרונות חביבות הן הבנות הבוגרות שמקבלות את הקולקציה הכי מושלמת שיש בחג הזה שכוללת מגוון פריטים צבעוניים, חגיגיים ושמחים הבאים לידי ביטוי בשמלות וחצאיות מתנפנפות בשילוב דיטיילים ותחרות בצבעוניות של לבן, פרחוני ומבריק. בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה גם שמלות קלילות ונעימות ועליוניות אלגנטיות לערבים הקרירים יותר של ימי החג. עוד בקולקציית הבנות: מכנסי JEGGINGS בשלל הדפסים ודוגמאות וחולצות במגוון הדפסים עם שילובי אפליקציות, חרוזים ותחרות. טווח המידות נע בין מידה 4 ל - 14 במחירים שבין 49.90 שקלים לחולצה ועד 79.90 שקלים ומעלה לחצאיות, שמלות ומכנסיים. 


את קולקציית החגים החדשה של המותג ניתן להשיג בסניפים השונים של The Children's Place ברחבי הארץ. 

נשיקות ושבוע טוב,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)