יום שלישי, 28 ביולי 2015

תינוק מטופח + מתנה קטנה ממני

כיאה לאמא שאוהבת להתמרח כל היום, תהיו בטוחים שאני מרגילה גם את הילד שלי לעניין. הוא מתבונן בי מתאפרת שעות, מתבשמת, מורחת קרמים ומסדרת את השיער. כשמגיע התור שלו להתפנק, הוא בורח ממני כמובן. אבל יש שני מוצרים בשבילו דווקא, שניסינו לאחרונה ומאוד אהבנו, ואת שמות המותגים שלהם סביר להניח שתכירו.

הראשון הוא WELEDA, שיצא עם סדרה חדשה לתינוקות שנקראת: Baby Derma. הסדרה החדשה מבוססת על תמצית ייחודית המופקת משורש נטופית לבנה מגידול אורגני, אשר יוצרת שכבת הגנה סביב עור התינוק ושומרת עליו מפני נזקי הסביבה, יובש, שינויי מזג האוויר ומרגיעה אדמומיות ורגישות. לסדרה יש גם מרכיבים צמחיים ייחודים נוספים כמו: שמן קוקוס, שמן שומשום ותמצית אמנון ותמר, כולם ממקור אורגני.
בסדרה החדשה תמצאו שלושה מוצרים – קרם נטופית לבנה לאזור החיתול, העוזר במניעה וטיפול בתפרחת חיתולים בעור מגורה במיוחד והוא נטול שמנים אתריים ובישום (69.90 שקלים ל – 50 מ"ל). חלב גוף נטופית לבנה המיועד להזנה ולהרגעת עור עדין, רגיש מאוד או יבש. הריריות המצויה בשורש פרח הנטופית הלבנה יוצרת שכבת הגנה סביב העור, מבודדת אותו ושמשת כמחסום נגד הגירויים הסביבתיים ובכך מגנה עליו ומטפחת אותו (110 שקלים ל – 200 מ"ל). וקרם פנים נטופית לבנה המיועד להזין ולהרגיע את עור הפנים העדין של התינוק וגם הוא בעל אותן סגולות נפלאות של הנטופית (79.90 שקלים ל – 50 מ"ל).
לכל המוצרים בסדרה יש ניחוח קליל ביותר, כמעט נייטרלי, המושג באמצעות שמן הקוקוס האורגני ושעוות הדבורים האורגנית.

קרם נטופית לבנה לאזור החיתול שנוסה על העור ועבר בהצלחה

את מוצרי WELEDA ניתן להשיג ברשתות הפארם: סופר פארם וניו פארם וברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, אניס, קסטל, אורגניק מרקט ובבתי טבע ומרקחת נבחרים. ניתן לרכוש ישירות דרך האתר של Medi-Link במחיר מעולה ממש דרך כאן.


השני הוא קרם הגוף לתינוקות וילדים – Hydra Bebe של החברה Mustela עליה שמעתי רבות מחברות עוד לפני שילדתי. הקרם מועשר בלחות, מרכך את עורו של התינוק ומגן עליו. הוא מיועד לעור רגיל ומועשר בשמן חוחובה, שמן שקדים וחמאת שיאה. הוא מתאים לתינוקות מגיל לידה (מלבד פגים) ולילדים בגילאים מאוחרים יותר.
הוא מכיל מרכיב ייחודי של המותג, הרשום כפטנט אשר מחזק את עורם העדין של תינוקות וילדים ומסייע לו להתגונן כנגד מפגעי הסביבה. השילוב של שני השמנים מסייע בהזנה אינטנסיבית וארוכת טווח של העור וחמאת השיאה שומרת על רכות וגמישות העור. הוא נספג במהירות ואינו שומני. יש לו ריח מאוד עדין ומאוד נעים, כזה שמביא גם אותי להשתמש בו מידי פעם על העור שלי. הקרם נטול פרבאנים ובגלל שהוא מאוד עדין, ניתן להשתמש בו גם בבוקר וגם בערב.
מחירו: 60 שקלים ל – 300 מ"ל אך יש עליו מידי פעם מבצעים בפארמים כך ששווה לחפש אותם. באתר של Medi-Link הוא נמכר כעת במחיר של 45 שקלים ויש לכם מתנה קטנה ממני כאמור (גללו לסוף הפוסט) כך שזה יצא לכם גם פחות מהסכום הזה! לרכישה ניתן ללחוץ כאן.

מטפח את העור ומשאיר אותו רך ונעים

את מוצרי Mustela ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ. 

ועכשיו למתנה - האתר Medi-Link מעניק הנחה של 5% על כל הזמנה, לקוראי הבלוג שלי! ההנחה היא לכל הגולשים, בקניה ראשונה באתר, והיא ניתנת נוסף על ההנחות הקיימות. מה צריך לעשות? רק להקדיש בחשבון את הקוד הבא: BLOG5ML


תוכלו להזמין מהאתר את מוצרי Mustela, WELEDA ועוד הרבה מוצרים מעולים לאם ולתינוק ובכלל...
שלא תגידו שלא פינקתי :)

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)