יום שני, 27 ביולי 2015

מתחילים גן

לא להאמין שכבר עברה כמעט שנה מאז שמיכאל נולד, ובעוד כחודש הוא יתחיל ללכת לגן. אני אחזור לעבודתי בבית הספר, ובזאת תסתיים לה חופשת הלידה הארוכה שלי.
אני מאוד מתרגשת מהפרידה ממנו, לטוב לרע אבל אני סבורה ואף בטוחה שהגן יעשה לו רק טוב. הוא ילד חברותי וסקרן והשהות בקרב ילדים בני גילו תפתח אותו עוד יותר מבחינת כל הכישורים האפשריים.

טרם קיבלנו רשימת ציוד לגן אבל ממה שאני יודעת יצטרכו להיות בתיק שלו בגדים להחלפה ובקבוק מים טרי בכל בוקר. את אלה נארוז בתיק החדש שקיבלנו מ"טלבר פופ", תיק גן כחול עם ציור של דולפין, שהוא בדיוק בגודל הנכון מבחינת מרחב התאים שבו.


תמצאו בו שני תאים עיקריים, הראשון גדול מאוד והשני מעט יותר קטן ומשני צידיו כיסים לאחסון בקבוק המים. הצד האחורי בעל גב מרופדות ורצועות בעובי דק יחסית אך עם הריפוד הנכון כדי להקל על הכתפיים. בסדרת תיקי הגן תוכלו למצוא גם הדפסים של החתולה קיטי, תותית, מכונית, פרחים, כדורגל וכבשה.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ – 40 שקלים.


המוצר הבא ישמש את מיכאל אחר הצהריים דווקא, כשנלך לגינה ונרצה לקחת קצת אוכל ושתיה. בעקרון הוא מתאים יותר לילדים בגיל 3 ומעלה, כאלה שהולכים לגני עירייה למשל, אבל אפשר לעשות בו כל שימוש שרוצים כמובן. מה שבטוח זה שילד שמסתובב עם קופסאת אוכל שכזאת, הוא הכי ילד בסטייל :) הבקבוק נשלף בקליק והקופסא נפתחת לשניים ויש בה הרבה מקום לסנדוויץ', לפרי ואפילו לחטיף. היא לא מאוד גדולה כך שתכנס בקלות לכל תיק גן סטנדרטי ותמצאו אותה בהדפסים של נסיכות, דולפין, פיה ומכונית.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקלים. 


את מוצרי "טלבר פופ" ניתן להשיג דרך האתר: www.bshop.co.il וברשתות המובחרות לציוד משרדי ברחבי הארץ. לבירור החנות הקרובה לביתך ניתן להתקשר לטלפון מספר: 08-9216047.

אני מאחלת לכל הילדים ולהוריהם חזרה קלה לשגרה,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)