יום ראשון, 26 ביולי 2015

תהיו חופשיים

או בקיצור:B Free  - המותג הישראלי שהוא כולו תוצרת כחול לבן. ההיכרות הראשונה שלי עם בקבוקי החברה הייתה לפני למעלה מ – 7 שנים. הייתי אז צעירה הרבה יותר, ולפרנסתי עשיתי בייביסיטרים על תינוקות מתוקים. בין התינוקות היו גם זוג תאומים בנים, שההורים שלהם השתמשו בבקבוקי המותג. אני זוכרת שהם הסבירו לי בדיוק איך מרכיבים את הבקבוק ואיך מכינים לתינוקות את התמ"ל. היו לבקבוק הרבה חלקים, שהיום, אני גם מבינה בדיוק את המשמעות של כל אחד ואחד מאותם חלקים.


אז מה מיוחד כל כך בבקבוקים של B Free למעט העובדה שהם היו הראשונים בשוק שיצאו עם בקבוקים נטולי ביספינול A?
נטרול הוואקום, שהוא אחד הגורמים המשמעותיים ביצירת דלקות וכאבי אוזניים אצל תינוקות.
פעמים רבות, בעת שהתינוק יונק מבקבוק סטנדרטי, ניתן לראות את פטמת הבקבוק מתכווצת פנימה. עם התכווצותה נראות בועות אוויר המתחילות לפעפע בתוך הבקבוק, זהו הוואקום: תת-לחץ שנוצר בבקבוק בגלל כוח היניקה. הוואקום מתרחש כאשר התינוק יונק את הנוזל, אך האוויר לא נכנס באופן טוב לתוך הבקבוק, ולכן אין מה שימלא את חלל הבקבוק במקום הנוזל הנשאב.
ברגע שנוצר ואקום בתוך הבקבוק, התינוק המבקש לינוק נאלץ "להילחם" בוואקום, מה שהופך את היניקה לקשה ולא רצופה. עקב זאת התינוק הופך לחסר מנוחה, ואף עלול לפתח דלקות וכאבי אוזניים.
זאת מכיוון שהוואקום עובר ישירות לחלל הפה של התינוק, וכך נוצר לחץ שלילי בפיו, שעובר ישירות לתעלת השמע ולאוזן התיכונה. בהנקה טבעית לעומת זאת, מופרש חלב בכמויות קטנות מבלוטות החלב, ולחץ חיובי נשמר בפה התינוק כל העת. הלחץ השלילי שנוצר בפה ובאוזן התיכונה עלול לגרום לסתימה של תעלת השמע ובעקבותיה לדלקות אוזניים ולמחלות אוזניים שונות.

B Free הוא הבקבוק היחידי בשוק שנותן מענה לכל הבעיות הנ"ל בעזרת מנגנון מיוחד שרשום גם כפטנט עולמי, המאפשר זרימה של אוויר מבחוץ לתוכו, מה שמאפשר גם השוואת לחצים ועוזר למנוע היווצרות ואקום. לא רק שבקבוקים אלו מנטרלים את תופעת הוואקום, יש בהם צינורית מיוחדת המנתבת את זרימת האוויר לאזור שבו הנוזל לא נמצא, ומונעת מהתינוק לבלוע אוויר, הם שומרים על איכות המזון והם בעלי פטמה אורתודונטית רכה במיוחד.



לאחרונה נחשפתי גם למוצרים חדשים של החברה, שמאוד מצאו חן בעייני:

מגבוני Pure Skin לעור רגיש, נטולי בישום, SLS, SLES ופארבנים. הם רכים ונעימים וכיף להשתמש בהם על עור התינוק וגם ככה סתם מחוץ לבית.


נשכנים מקסימים שהאחד הוא נשכן קירור עם רעשן והשני הוא נשכן משחק שיש הרבה אפשרויות לשימוש בו. בשניהם יש מים מטוהרים (לכל מקרה שהוא, שלא נדע...) והם נטולי ביספינול A. שניהם אגב, מתאימים לתינוקות מגיל 4 חודשים ומעלה.


קופסאות אחסון בקליק שמגיעות במארז עם 3 מיכלים, שהם גם מתחברים מלמעלה ומהצד ומתאימים לחלב אם ולמזון. ניתן לרשום ישירות על המיכל, אפילו בעפרון.



מוצרים נוספים שהחברה משווקת כבר מספר שנים, אבל תפסו שימוש קבוע אצלנו בבית הם המוצרים הבאים:

בקבוק מעבר עם פיה רכה שגם הוא כמובן עם הפטנט המסייע בנטרול ואקום ויש לו ידיות נשלפות המתאימות לשימוש עם כל כוסות ובקבוקי B Free.


מוצצים בעלי פטמה אורתודנטית עם ידית רכה וגמישה, גם הם נטולי ביספינול A ולמרות שהם מיועדים לגילאי 0-6 חודשים, אצלנו הם ממשיכים להיות בשימוש גם אחרי.

 

מחלק מנות חכם שיש בו אטימה מלאה בין התאים והוא בעל תאים מעוגלים כדי להקל על הניקוי שלו. הפטנט הנחמד שבו הוא שניתן לפתוח אותו בקלות עם יד אחת בלבד.


אחרונות חביבות הן מברשות הניקוי לבקבוקים ולפטמות בעלי ידי מסתובבת 360 מעלות, העשויות מ – 2 שכבות שונות של ספוג המגיעות עד לדפנות הבקבוק ומאפשרות להסיר את הלכלוך ביסודיות וביעילות. המברשות לא שורטות את הבקבוקים ובכך שומרת על אורח חייהם.  


לא רק שהפיתוח של כל מוצרי החברה נעשה ממש כאן, לא רחוק מאזור המרכז, אלא הוא גם מיוצר במלואו במפעלים בארץ. אם זה לא מספיק, המועסקים במפעלים הם אנשים בעלי צרכים מיוחדים שמקבלים הזדמנות להשתלב בשוק העובדה ככל האדם.
המוצרים עומדים בכל דרישות התקן האירופאי לבטיחות ומחיריהם הם מחירים ממוצעים וסטנדרטיים למוצרי תינוקות.
ניתן להשיג את מוצרי B Free בפארמים השונים ובחנויות המתמחות למוצרי תינוקות. 

פרטים נוספים אודות הבקבוקים ושאר מוצרי החברה, תוכלו למצוא ממש כאן:


נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)