יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

KEDS KIDS מציגה: קולקציית סתיו - חורף 2015/16

כשהייתי ילדה אמא שלי קנתה לי לא אחת, נעליים של המותג KEDS. לא היו אז בגדים של KEDS לילדים, אך סבורה אני שאם כן היו, הארון שלי היה מלא גם בבגדי של המותג. כשבגרתי מעט יותר והפכתי לנערה, נהגתי לרכוש את בגדי ה - KEDS שלי ממיטב כספי, ואפילו קונה לחברות שלי במתנה את בגדי המותג. והיום, כשאני כבר אמא בעצמי, אני נהנית להלביש את מיכאל בבגדי KEDS, שמציגים בעונה הקרובה קולקציה שמחה וצבעונית במיוחד. היא כוללת בגדים חגיגיים לצד בגדי פנאי בגזרות מיוחדות אשר עוצבו תוך הקפדה על איכות, רכות ונוחות. בפריטי הקולקציה נעשה שימוש בשילובי בדים, בטקסטורות שונות והם מגיעים בצבעוניות נעימה, רעננה ועכשווית. היא בנויה מ"סיפורים" שונים. ההשראה הכללית לעיצוב הקולקציה היא Modern Fusion - שילוב בין עולמות - ישן מול חדש, RETRO  ומודרני. תמצאו בה דפוסים וגרפיקות שפותחו בטכניקות שונות וחדשניות כמו דפוסי קטיפה, דפוסי תלת מימד, דפוס גומי, דיגיטלי, ערבוב בין עולם המבוגרים לעולם הילדים, קולאז'ים של אסוציאציות, זיכרונות ואוירה. עולם הילדים מתערבב עם עולם המבוגרים בפריטים שהם ממש כמו של אמא או אבא, כאשר ניתן למצוא לא מעט פריטים שיראו נהדר על הילדים בערב החג המתקרב וגם סתם לסופי שבוע נעימים או למסיבות גן וכיתה.

הבגדים של KEDS שורדים נהדר את הכביסות ששוחקות את הבד, וגם את מייבש הכביסה (על טמפרטורה נמוכה) כאשר אני נכבשתי תחת שני פרטי ג'ינס נפלאים שיעבדו מעולה על הילדים שלכם בשולחן החג.

שמלת הג'ינס המהממת הזאת היא מתנת החג שלי לאחיינית שלי שמגיעה לביקור מולדת ממש בקרוב:



היא עולה 169.90 (באתר של KEDS) ומגיעה בטווח מידות של 04 ועד 16).

למיכאל שלי לעומת זאת, ממש מתחשק לי לקנות את חולצת הג'ינס המדליקה הזאת (רק חבל שהיא מגיעה במידות לילדים גדולים יותר):


החולצה עולה 119.90 שקלים (במקום 139.90 שקלים, באתר של KEDS) וטווח המידות שלה נע בין 04 ל - 16.

ואלה הם פריטים נוספים שממש מצאו חן בעייני:


 

טווח מחירים קולקציות KIDS:

מכנסיים וג'ינסים : החל מ- 89.90 ₪ - עד- 159 ₪
שמלות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 189.90 ₪
חצאיות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 129.90 ₪ 
מעילים: החל מ- 119.90 ₪ עד-  299 ₪ 
סריגים: החל מ- 109.90 ₪ עד- 119.90 ₪
טוניקות: החל מ- 139.90 ₪ עד – 169.90 ₪ 
ז'קטים וקרדיגן : החל מ- 159.90 ₪ עד-249.90 ₪  
חולצות: החל מ- 59.90 ₪ עד-129.90  ₪ 
טייצים: החל מ- 69.90 ₪ עד- 119.90 ₪


את הקולקצייה ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר האינטרט:


נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)