יום שבת, 9 במאי 2015

הדברים הקטנים שאותו משמחים

מיכאל רק בן 9 חודשים אבל כבר פעיל כל כך שלפעמים אני מרגישה שהתינוק שלי כבר לא תינוק. פיתחנו לנו שגרה קבועה של שיר התעוררות בבוקר ועוד שלל שירי ילדים אותם אנחנו שרים בין משחק למשחק, משחקים על משטח הפעילות בבית, קריאת סיפור, נגינה על הפסנתר, טיול בגינה ולאחרונה התווספה לנו פעילות נוספת ומהנה בבית - אוהל כדורים של טלבר פופ. למרות שהוא מיועד לילדים מעל גיל 3, החלטתי שאני מנסה בכל זאת לתת למיכאל לטעום מהחוויה של כדורים צבעוניים באוהל קסום וכייפי. 
בשניה הראשונה שהכנסתי אותו פנימה, האושר היה עצום. הוא נרגש מכמות הכדורים והתחיל להזיז את ידיו ורגליו לכל עבר. הרים כדור כדור, "טעם" וזרק חזרה לערימת הכדורים שבאוהל. צידי האוהל שקופים כך שאני משלבת איתו גם משחקי "קו-קו" מהנים והצחוק שלו כל כך גדול שזה מבחינתי שווה את הכל.
אם הייתי קצת יותר קטנה, הייתי שמחה לשבת איתו בפנים ולשחק איתו בתוך האוהל המקסים הזה!


וכך נראה אוהל הכדורים במלוא הדרו:



מידות האוהל:
אורך: 88 ס"מ, רוחב: 88 ס"מ, גובה: 98 ס"מ. הוא מגיע עם 100 כדורי פלסטיק צבעוניים בקוטר של 6 ס"מ ומחירו: 200 שקלים.
הוא קל משקל ומתקפל לגודל קטן וקומפקטי כך שאפשר לקחת אותו גם למשחק בחצר או לטיול מחוץ לבית. 

להשיג בחנויות הספורט והמשחקים המובחרות ברחבי הארץ.



נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)